Avatar billede rudimus Nybegynder
26. juli 2004 - 13:09 Der er 3 kommentarer

Sammenlægning af tal fra en database med dreamweaver

Jeg er ved at bygge en e-shop i dremwaver, og det hele går rigtig godt. Jeg har dog lidt problemer med at hente tal op fra min database, og få dem lagt sammen, udregning af momsen osv. Jeg har et plug-in der hedder Chron-cart, men jeg har jo ikke lige en brugsanvisning til dette plug-ion, så det går ikke så godt. Kan man ikke lave noget med at køre tallene gennem et regne ark, eller lignende ?

PFH. Tak

Rudi Eriksen
Avatar billede bojohansen Nybegynder
27. juli 2004 - 09:25 #1
Du skal bare finde ud af hvad dine DB Udtræk hedder :

InclMoms = (RsDbUdtræk.Fields.Item("DbFeldtNavn").Value) * 1,25

2RecordsSammen = (RsDbUdtræk.Fields.Item("DbFeldtNavn").Value) + (RsDbUdtræk.Fields.Item("DbFeldtNavn2").Value)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
30. august 2004 - 22:02 #2
Hvad så, kunne du bruge det til noget?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
30. august 2005 - 23:51 #3
Vi prøver lige en gang til.

Hvad så, kunne du bruge det til noget?