Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. juli 2004 - 00:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

word dokument - fejlmelding?

Jeg har prøvet flg:
1) åbner et worddokument og lukker det igen. Ingen problemer.
2) åbner og udskriver det samme worddokument og får meldingen: skal ændringerne i(dokumentets navn) gemmes? Jeg har ikke foretaget nogen ændringer, men har denne gang udskrevet det.

Kører med fuld opdateret office 2003.

Håber på et godt svar:)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. juli 2004 - 00:49 #1
De ændringer der er tale om er så vidt jeg ved blot et notat om hvornår det
sidst er udskrevet - det står nemlig også i filen. Jeg ved ikke hvordan man
slår det fra, jeg trykker sådan ca. 50% af gangene på ja, og ellers på nej.
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. juli 2004 - 00:49 #2
jeg gætter på statistik. den gemmer bl.a. hvornår dokumentet sidst har været udskrevet..
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. juli 2004 - 00:54 #3
Hmmmmm, ja noget kunne tyde på opdateringer af dokumentets "handlinger/opførsel". Den mistanke har jeg også, men kan, på trods af at jeg har været samtlige indstillinger igennem, ikke kunne finde noget mistænkelig.
Håber stadigvæk på "det gyldne svar" inden jeg går på jagt i det store WWW.

I ønskes en god nat:)
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. juli 2004 - 00:57 #4
hvad er du i tvivl om? under filer->egenskaber->statistik kan du se den kun gemmer info om udprint hvis man svarer ja til at gemme..
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. juli 2004 - 01:09 #5
Jeg er faktisk meget i tvivl om hvordan jeg kan undgå at få denne dialogboks frem hver gang jeg skal lukke det (efter at have lavet en udskrift). Jeg mener at den kun bør komme frem når der er foretaget egentlige ændringer i selveste dokumentet og ikke i forbindelse med andre handlinger.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. juli 2004 - 01:11 #6
Nu har jeg faktisk lige prøvet at lave værd med at lave udskriften.
Jeg åbnede det for at se dit tip og jeg har intet andet foretaget mig. Alligevel bliver jeg spurgt om jeg vil gemme ÆNDRINGERNE.
:(
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. juli 2004 - 01:11 #7
lave værd = lade værd
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
02. august 2004 - 22:42 #8
Heisa erikjacobsen og squashguy: www gav heller ingen resultat. Jeg bliver nok nød til at gå direkte til microsoft denne gang.
Erikjacobsen: 50% er altså for mange gange. Håber I vender tilbage hvis I støder på en mulig løsning:)

Læg venligst lige nogle svar for indsatsen. I deler blot:)
Avatar billede squashguy Nybegynder
02. august 2004 - 22:46 #9
mulig løsning: højreklik på filen->udskriv så opdateres statistikken uden den spørger om lov :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
18. august 2004 - 22:01 #10
Heysa. 1 måneds intest jagt efter svaret er indtil nu smuldret. Jeg tager fat i microsoft og deres supporter.
Tak for tippene.