Avatar billede duckie2 Nybegynder
23. juli 2004 - 17:43 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig med et forside billed

Hejsa

mangler noget nyt til min forsiden under shoppen på www.brandudstyr.dk

Nogen der kan lave en indkøbsvogn med pulverslukker, røgalarmer, brandtæpper og lidt andet "brandudstyr" i (altså i vognen)

Måske med lidt flammer kunne være cool
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
26. juli 2004 - 03:06 #1
Hvad for en vogn mener du ? For jeg er frisk på at lave en indkøbsvogn til dig med alle de ting du skriver om. Men er vognen = indkøbkurven ? Send en mail til mig på jessie@mail.danbbs.dk
Avatar billede duckie2 Nybegynder
26. juli 2004 - 07:19 #2
Arrg selvfølgelig! Ja det er da en indkøbsvogn!

Fejl fra min side
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
27. juli 2004 - 04:03 #3
Er der nogle penge, eller er der kun points ?  :)
Avatar billede duckie2 Nybegynder
27. juli 2004 - 08:45 #4
jaaaa deeeeeeeeeet se jeg håbede jo på at slippe med point. Men skulle der penge på bordet hva sgu det så være?
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
28. juli 2004 - 14:56 #5
Har sendt en mail til dig :)
laver din indkøbsvogn i samme stil som resten af din hjemmeside.
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
05. august 2004 - 15:05 #6
Hej duckie2 fik du lavet din indkøbsvogn til din hjemmeside. For jeg er i gang med den. Går bare lidt langtsomt for har også mange andre opgaver.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
05. august 2004 - 15:55 #7
Hej spetsnaz

Nej jeg venter stadig meget spændt på at hører fra dig :-)
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
05. august 2004 - 16:03 #8
Fedt nok. Du må undskylde at jeg har lad dig vente så lang tid men har haft meget arbejde/opgaver. Men har det klart til dig i morgen eller i over morgen
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
08. august 2004 - 18:11 #9
Så er det færdigt, giver din URL i morgen så du kan se det :)
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
08. august 2004 - 18:11 #10
din = dig :)
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
10. august 2004 - 15:20 #11
Hej duckie2 har du en e-mail hvor jeg kan sende din indkøbsvogn-fil til ?
Avatar billede duckie2 Nybegynder
11. august 2004 - 01:05 #12
ja da  k b o y s e n @ m a i l . d k
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
13. august 2004 - 00:22 #13
Kunne du bruge den, eller skal jeg prøve at lave en ny til dig. Det er ret svært at lave fordi du skal have alle de ting i din indkøbsvogn. Men hvis den ikke dur er jeg frisk på at lave en ny til dig.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
13. august 2004 - 06:16 #14
beklager kunne ikke bruge den!
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
13. august 2004 - 18:20 #15
Det tænkte jeg nok, synes heller ikke selv at den var for god. Men skal jeg prøve at lave en ny til dig ?