Avatar billede kac Nybegynder
22. juli 2004 - 12:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

en virus 112

Er der nogen som har hørt om en virus 112 og hvordan fjerner man den eventuel? Den gør så jeg ikke kan komme i mit mail program.
På forhånd tak!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. juli 2004 - 12:15 #1
Jeg troede at det var den virusbeskytter/firma jeg bruger, der hedder sådan.
Hmm der må være nogen der morer sig med at lave sjove virus til rundsendelse
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. juli 2004 - 12:16 #2
Avatar billede kac Nybegynder
22. juli 2004 - 12:20 #3
nordicwolf> Okay. Det vil jeg prøve imorgen:-) Vender hurtigt tilbage om det hjalp! Skal du ikke søge om pointene:-) På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede aqqalu_kristensen Nybegynder
03. august 2004 - 17:27 #4
Den er en virusbeskyttelsesfirma prøv med onlinescan fra deres egen website på http://www.virus112.com