Avatar billede psman Nybegynder
22. juli 2004 - 02:29 Der er 13 kommentarer

Efter min spyware sweeps kan min brower ikke vise alt materiale

Hej folkens

Efter min spyware brydekampe kan min brower nu ikke vise alt materiale på siden, der vises siden kan ikke vises i reklamer og bannere m.m
Hvad kan man gøre for at genoprette dette?

psman
Avatar billede strcoder Nybegynder
22. juli 2004 - 06:18 #1
hvis ikke din browser er i nyeste version kan du måske opdatere dig ud af det, ellers hvis alt går galt og du ikke har nogen anden udvej, så hjælper det sikkert at oprette en ny profil i windows (kun på NT, 2K, XP) og logge på den fremover (så får du også ryddet op, for der ligger tit tonsvis af filer man ikke bruger under éns profil)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. juli 2004 - 08:55 #2
Du er endnu ikke færdig med at få renset din pc i spørgsmålet om spyware, så vidt jeg kan se, og de skal nok få din pc helt op at står, så dette spørgsmåæ er lidt overflødigt efter min mening.
Avatar billede andersenph Nybegynder
22. juli 2004 - 09:00 #3
Tonnybrandt har igen ret :O)
Vi skal nok få dig på ret køl i dit andet spørgsmål.
Så luk du bare her, det skal du ikke bruge point på....
Avatar billede psman Nybegynder
22. juli 2004 - 13:51 #4
angående svar fra strcoder

hvordan gør man helt præcist de ting du nævnte?
Avatar billede psman Nybegynder
22. juli 2004 - 13:55 #5
til andersenph

angående point, da jeg ikke ved så meget om eksperten, d.v.s at når man ikke har flere point så kan man ikke stille flere spørgsmål? Kan man kun få point ved at besvare andre spørgsmål, i så fald hvem bestemmer hvem der får point og hvem der ikke gør, enhver kan jo besvare et spørgsmål, om så det svar man giver er rigtigt eller ej?
Avatar billede andersenph Nybegynder
22. juli 2004 - 16:00 #6
Angående point:
Du får 5 point om dagen, når du er medlem.
Dvs. at du hele tiden sparer point op til de spørgsmål du vil stille.
Du behøver ikke bruge 100 point hvergang du stiller et spørgsmål.
Der er jo de 3 valgmuligheder til 15, 30 og 60 point. Det er rigeligt :O)

Den anden måde at tjene point på er som du selv siger, ved at svare på spørgsmål.
Og det er altid spørgeren der bestemmer hvem, der skal hvae point.
Som regel får ham med det mest korrekete svar point. Andre gange deles man om dem.
Andre gange igen får man point som tak for hjælp, selv om problemet ikke blev løst 100 %.
Avatar billede psman Nybegynder
22. juli 2004 - 20:06 #7
Hvordan tildeler jeg point rent praktisk? Bliver de andre ikke sure hvis man ikke giver, eller kan man ikke give point til alle?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2004 - 20:12 #8
Læs andersenph´s kommentar 22/07-2004 09:00:11:

Du laver bare et svar og accepterer eget svar
Avatar billede andersenph Nybegynder
22. juli 2004 - 21:40 #9
Du bestemmer selv egenrådigt hvem der skal have point :O)
Hvis der er nogle der bliver sure, tjaaa, dem er der jo nogen af, men vi kan jo ikke gøre alle tilfredse.
Du kan eventuelt bede een om at lægge et svar, hvis vedkommende har hjulpet godt, men kun mommenteret.
Rent praktisk skal du markere en svarer ude i boxen til venstre eller flere for den sags skyld.
Der efter accepterer du svaret og pointene går til dem, der har fortjent dem.
Håber det hjalp lidt :O)
Avatar billede psman Nybegynder
23. juli 2004 - 22:16 #10
Hvad er forskellen på en kommentar og et svar, så vidt jeg kan se har i kommenteret alle sammen, men i har jo reelt prøvet at svare på mine spørgsmål! Jeg har stadig ikke fundet ud af at tildele point? Jeg ved ikke om der noget i vejen med mit hoved jeg plejer ellers at klare mig glimrende i IK tests!

Teknik har aldrig været min stærke side.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juli 2004 - 22:40 #11
du markerer et svar i svar boksen  og trykker accepter
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juli 2004 - 23:32 #12
Det næste indlæg du laver her i dette spørgsmål, laver du som et svar.
Så kommer dit navn ovre i boxen til venstre.
Det markerer du og trykker på knappen "accepter"
Så er spørgsmålet lukket :O)
Avatar billede psman Nybegynder
24. juli 2004 - 15:39 #13
Hvor har i lært dette, er der et sted hvor alle procedurerne står?