Avatar billede geekseek Nybegynder
19. juli 2004 - 20:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Efter en times tid kører pc´en alt for langsomt..

Hejsa, jeg ved ikke lige om dette spørgsmål hører til her, for kan ikke finde ud af hvad der er galt med computeren. Hverken hardware mæssigt eller software mæssigt. Men efter den har kørt i et stykke tid (1-3 timer), begynder hdd ligesom at tikke, ligesom den køre i hak, og bliver alt alt for langsom.. Har prøvet at geninstallere windows, men det komer igen efter et stykke tid. For ikke så længe siden gik den ned og var til reperation, hvor den fik skfitet motherboardet, ved ikke om det kan have noget med det at gøre.. Computeren er en Bærbar HP Pavilion ze5600.. Håber at nogle derude kan hjælpe mig, den er næsten helt ny, så jeg er meget fortvivlet...
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. juli 2004 - 22:03 #1
Det kunne godt tyde på at din hdd er ved at gå sig en tur.
Jeg ville se at få sendt den ind til reparation på garantien...
Avatar billede geekseek Nybegynder
30. december 2005 - 22:26 #2
efter den har været til rep, har der intet været galt.. Fandt aldrig ud af hvad de skiftede