Avatar billede darkxider Nybegynder
15. juli 2004 - 23:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

unknown or damaged .rar filer

jeg har lige downloaded en stor .rar fil på 700 mb men, når jeg prøver at "rar" den melder den en error "The archive is either in unknown or damaged
så mit spørgsmål er....er der nogen måde jeg kan få denne rar fil åbnet på?
Avatar billede kick Nybegynder
15. juli 2004 - 23:33 #1
Prøve at repair den men er næsten 100% sikker på at det ikke virker.

Så du må download den igen desværre,kan også være at den er ødelagt inden du har hentet den
Avatar billede darkxider Nybegynder
15. juli 2004 - 23:35 #2
sry men jeg er lidt af en spasser til det her....hvordan repair jeg den ? :/
Avatar billede kick Nybegynder
15. juli 2004 - 23:40 #3
Åben winrar - find det file du skal repair - klik på -repair ikonet - det skulle vist være det
Avatar billede kick Nybegynder
15. juli 2004 - 23:41 #4
Næ du skal HØJRE klikke på filen der ligger repair skam sorry
Avatar billede kick Nybegynder
15. juli 2004 - 23:42 #5
Skulle gerne komme med en guide til hvordan man gør
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. juli 2004 - 23:42 #6
Bruger du winrar eller et andet program?
For har oplevet at nogen andre programmer end winrar kan have problemer med store filer i rar arkiver...
Avatar billede darkxider Nybegynder
15. juli 2004 - 23:44 #7
jeg bruger winrar har enda lige updateret til den nyeste version
Avatar billede kick Nybegynder
15. juli 2004 - 23:54 #8
Prøve med winace
Avatar billede kick Nybegynder
18. januar 2007 - 21:20 #9
LUKKE TID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!