Avatar billede fjerbold Nybegynder
15. juli 2004 - 11:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

køb af RAM til IBM Netvista 6269-M2G

Jeg skal have købt 256Mb RAM til en IBM Netvista 6269-M2G. Kan jeg købe fx en Kingston 256Mb PC133 blok og sætte i eller skal det være IBMs egen?

Jeg har både hørt at man kun kan bruge IBMs egen, men også at man kan bruge fx Kingston.
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 11:34 #1
man kan tjekke hvilke ram man skal bruge her: http://www.kingston.com
Avatar billede AnyFellow Mester
15. juli 2004 - 11:48 #2
Du kan også bruger andre end Kingston.
F.eks. http://www.microupgrade.net/
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 11:53 #3
Som er det nummer uno at bruge det samme moduler som den er født med :-)

Men en smagssag
Avatar billede fjerbold Nybegynder
15. juli 2004 - 12:02 #4
der sidder pt. ingen ram i maskinen...

men kan det være rigtigt at man skal købe ram som koster 1200, når man kan få nogle til 400?
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 12:04 #5
En smagssag og hvad pengepungen siger.
Avatar billede fjerbold Nybegynder
15. juli 2004 - 12:07 #6
så dvs. jeg kan godt købe den billige blok som har samme specifikationer?
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 12:09 #7
kan du godt ja - bare det er RAM til en bærbar :-)
Avatar billede fjerbold Nybegynder
15. juli 2004 - 12:23 #8
Jeg har fundet disse to, men som sagt, kan det være rigtgit at jeg skal købe den dyre? det er den som Kingston (mærkelig nok) siger man skal bruge når man vælger den maskine som blokken skal i... - men er der nogen forskel på dem...

https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?varenr=13336
https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?varenr=37785
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 12:29 #9
Ikke jeg kan se nej.

Blybelægning Guld på den dyre men det burde ikke koste 800 mere!

Send dem en mail for at være sikker ellers denne http://www.laptop4u.dk/reservedele.html de kan skaffe det meste
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 08:25 #10
Er det ikke på tide vi modtager lidt feedback omkring problemet/eller problemet som ikke er der mere?????
Avatar billede fjerbold Nybegynder
29. juli 2004 - 08:47 #11
jeg har undersøgt problemet hos flere forskellige, og det kan ikke lade sig gøre at bruge den billige af de to jeg har kig på.... der er ikke nogle lev. som vil tage ansvar for det...

Men det er forresten ikke RAM til en bærbar
Avatar billede AnyFellow Mester
02. august 2004 - 08:42 #12
fjerbold...> Du skal lige huske at acceptere dit eget svar, så spørgsmålet lukkes :o)
Avatar billede fjerbold Nybegynder
02. august 2004 - 09:33 #13
der sker ikke så meget når jeg trykker "accepter"....
Avatar billede fjerbold Nybegynder
02. august 2004 - 09:35 #14
hmmm... nu skete der noget alligevel... så never mind...