Avatar billede dumbo Nybegynder
22. februar 2001 - 22:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lydproblemer

Hej.
Jeg har en Athlon Thunder. 850 MHZ
128 Mb ram
Geeforce 2 32 mb ram grafikkort
Aopen bundkort med onboard soundcard.
Jeg har købt et soundblaster 128 lydkort istedt for onboard.Jeg havde nogle problemer med onboard kortet idet lyden hakkede og mine spil også hakkede i det. Det gør de ikke mere, men nu har jeg et andet problem - Når jeg bruger min Winamp og spiller mp3, så er der nogle mislyde.Det er kun når jeg afspiller mp3 og ikke i spil. Det er ligesom om at det skratter med en meget lys lyd. Ja det er lidt svært at forklare. Jeg har deaktiveret onboard sound i Bios\'en og deaktiveret jumperen på bundkortet, men det har ikke hjulpet.
Hvad gør jeg ?
Med venlig hilsen
Allan Rasmussen.
Avatar billede sasdk Nybegynder
22. februar 2001 - 22:08 #1
prøv dig frem ved at slå nogle ting fra... fx modem hvis det er under lydinstillinger... det virker her
Avatar billede boxe Nybegynder
23. februar 2001 - 11:04 #2
Hvis du kan ændre IRQ\'en, så prøv det. Det skulle hjælpe. Det gjorde det for mig...
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. februar 2001 - 11:47 #3
Har du nogen plugin\'s i winamp?
Avatar billede haavard Nybegynder
24. februar 2001 - 20:20 #4
Hei,
Har du installert Microsoft Media-Player ? Er de samme \"ulyder\" ved mp3 der? Om dette er mp3`er du har encodet selv, er det kansje noe med encoder-programmet eller instillinger ?

Haavard
Avatar billede dumbo Nybegynder
24. februar 2001 - 20:25 #5
Hej og tak for dit svar men der er ikke rigtigt noget at gøre ang. at slå noget fra...
Jeg aner faktisk ikke hvad jeg skal gøre...

Lidt ærgeligt

Dumbo
Avatar billede sasdk Nybegynder
25. februar 2001 - 18:47 #6
så havde du da ikke behøves at acceptere mit svar...!

mail mig hvis jeg skal prøve at hjælpe så :)

hi_fibrian@yahoo.com
Avatar billede nomiz Nybegynder
14. marts 2001 - 12:18 #7
Iøvrigt spørgsmål nr. 52000
Avatar billede bbs Nybegynder
30. marts 2001 - 23:01 #8
Tillykke med Spørgsmål nr. 52000 !
Avatar billede wanger Nybegynder
04. juli 2002 - 00:30 #9
WANGEREN var her.. .,'¨´,.

TILLYKKE MED DE 52000

'''ÆV vi har ikke PLAYBOY mer''''