Avatar billede friiseksperten Nybegynder
13. juli 2004 - 12:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan Typo3 CMS køre på et b-one webhotel?

Kan Typo3 CMS køre på et b-one webhotel? Skal der tages særlige forholdregler? Er der billige webhoteller, der - mht. Typo3 - er mere velegnede?
Avatar billede googolplex Novice
13. juli 2004 - 13:01 #1
Jeg ville klart vælge www.surftown.dk i stedet, da de opdatere deres versioner langt oftere. B-one har aldrig opdateret deres mes jeg har været kunde, derfor er jeg flyttet.
Avatar billede googolplex Novice
13. juli 2004 - 13:03 #2
Det er desuden også dejligt, at man kan have flere domæner på samme Surftown hotel, hvis det skulle være nødvendigt.

Det eneste negative jeg har at sige om www.surftown.dk er at de kører i med save_mode On, men det gør alle de webhoteller jeg har set!
Avatar billede morten_leth Nybegynder
13. juli 2004 - 13:21 #3
ikke for at afbryde et igangværende spørgsmål men lige et lille tillægspørgsmål til googol.... hvad har det at sige save_mode On??? hvad betyder dette?
Avatar billede googolplex Novice
13. juli 2004 - 13:40 #4
Avatar billede friiseksperten Nybegynder
13. juli 2004 - 13:41 #5
Tak for kommentaren om Surftown, googolplex. Det vil jeg overveje hvis jeg på et tidspunkt skal skifte. Men foreløbig vil jeg helst bruge mig b-one hotel og derfor vil jeg gerne have svar på mit spørgsmål:
Kan Typo3 CMS køre på et b-one webhotel? Skal der tages særlige forholdregler?
Avatar billede googolplex Novice
13. juli 2004 - 14:21 #6
Jeg er ret sikker på, at det kan køre og jeg tror ikke du tage nogle forholdregler.
Avatar billede exp Juniormester
13. juli 2004 - 19:49 #7
Jeg tror til gengæld ikke det kan - mindes at en bruger tidligere har spurgt om det samme, og det endte med en mail til b-one, og et rungende "NEJ"

Men skriv da til dem og spørg...
http://www2.b-one.net/support.php
Avatar billede friiseksperten Nybegynder
13. juli 2004 - 20:11 #8
Oplagt forslag, exp, men se her:

Q1:
Jeg vil gerne benytte et GNU CMS på mit b-one webhotel og overvejer både typo3 og mamboserver. Fungerer begge hos jer? Har I erfaringer med hvilket der fungerer bedst på de faciliteter I stiller til rådighed?
På forhånd tak for hjælpen.

A1:
Hej
Du skal læse requirments på deres side. Jeg kan ikke at de vil garantere på dit webhotel.
Med venlig hilsen / Best Regards
SUPPORTEN
----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N
Fax.: +45 7020 5872
Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

Q2:
Tak for svarmail.
Iflg. de to applikationers requirements skulle de kunne køre på de faciliteter I stiller til rådighed.
Men jeg kontakter jer for at høre om I har fået tilbagemeldinger fra kunder der RENT FAKTISK kører/har forsøgt at køre med et af de to systemer. Derfor også formuleringen '...Har I erfaringer med hvilket der fungerer bedst på de faciliteter I stiller til rådighed?...' i mit oprindelige spørgsmål, som jeg fortsat gerne vil have svar på.
Venlig hilsen
A2:
Hej
Det kan jeg ikke svare på beklager. Vi har ikke info om det.
Med venlig hilsen / Best Regards
SUPPORTEN
----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N
Fax.: +45 7020 5872
Web-site: http://www.b-one.net
Avatar billede morten_leth Nybegynder
13. juli 2004 - 21:40 #9
lyder som om de har styr på tingene.... :D HA HA!
Avatar billede tz Nybegynder
25. juli 2004 - 23:49 #10
Typo3 er "langhåret" og kun for erfarne programmører.  hvis du er det, er det til gengæld også rigtig godt
Avatar billede friiseksperten Nybegynder
26. juli 2004 - 09:37 #11
Jeg valgte i stedet Mambo, som kører udmærket hos b-one. Prøvede faktisk slet ikke ikke typo3 ud over at installere den demo, der hører til deres standardinstallation, og den kørte tilsyneladende uden problemer.
Tak for jeres bidrag.
Jeg lukker spørgsmålet ved at tage pointene tilbage (håber ikke det er en unfair metode?!)