Avatar billede axl_rose Nybegynder
10. juli 2004 - 12:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges

Hej...!
Jeg render rundt med en ide om et stort booking-program. Booking programmet omhandler campingpladser. Dvs. at det er et program der kan købes af campingpladser hvor deres pladser bliver registreret og så er det nemmere at overskue det med booking.

Jeg søger så en programmør og generelt viden omkring økonomi osv...
Avatar billede trumf Nybegynder
10. juli 2004 - 12:14 #1
Avatar billede webcreator Nybegynder
10. juli 2004 - 12:22 #2
Hej Axl_Rose.

Er det noget i denne stil du søger?
http://www.powerzone.dk/lan/index.php?id=2

Her er der godt nok tale om en bordopstilling som man kan klikke på, men princippet er nøjagtigt det samme. Når man klikker på et bord videresendes man til en registrerings-side.

Jeg kan lave et sådan system for dig i dag - vi finder nok ud af en fornuftig pris. Du kan kontakte mig igennem : http://www.powerzone.dk/powerzone/index.php?id=32
(Skriv gerne dit ICQ / MSN)
Avatar billede axl_rose Nybegynder
10. juli 2004 - 12:27 #3
Hej...
Nu regnede jeg med at vi kunne arbejde sammen om projektet og dele udbyttet og køre det videre evt. udvikle mere og mere...
Avatar billede webcreator Nybegynder
10. juli 2004 - 12:33 #4
Som sagt : Kontakt mig - så finder vi nok ud af noget :)
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
11. juli 2004 - 13:08 #5
Jeg er også interesseret i at høre nærmere - kontakt mig på anders@thingholm.dk