Avatar billede 7th Praktikant
09. juli 2004 - 23:34 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Ris og ros udbedes

Link: www.justrandb.dk/justrandb/

Tja, der er ikke så meget at sige om websitet. Jeg kunne godt tænke mig nogle kommentarer omkring helhedsindtrykket, samt funktionaliteten, da det er det jeg har lagt mest vægt på.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
09. juli 2004 - 23:43 #1
Super flot side...

Er dog ikke så meget for farveskift :-)
Men det er mere en personlig holdning.

Kan godt lige de få farver, det enkle design..

har ikke rigtig noget at sige til funktionaliteten..
Siden funger som den skal..
Der er ikke noget at se, og set med usabilitybriller, så er den i top.. Linksene fortæller det de skal, og man er ikke i tvivl om hvad man finder på de forskellige sider..

men til sidst endnu en personlig holdning..
Der er for meget tekst på forsiden..
Er ikke glad for scroll her.. :-)

Men super side alt i alt..!
Avatar billede mat Nybegynder
09. juli 2004 - 23:44 #2
Helt bestemt et flot site, og jeg havde ingen problemer med at finde rundt (den korte tid jeg tilbragte der). Det eneste jeg ikke rigtigt bryder mig om er fonten i logoet, men det er jo smag og behag :)

Men kudos for et flot site (der vises perfekt i Firefox)!

mvh mat
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
09. juli 2004 - 23:52 #3
1. Lækker side.

2. meget overskuelig og nemt læsbar.

3. Syntes heller ikke logoét passer 100% til siden....

4. super lækker og flot måde de forskellige ting bliver listet på, f.eks nyhederne.

5. Man kunne måske ha arbejdet med at ikke hele siden refreshede når man trykker på et menupunkt.

6. En lille diskret hover-ting på menu knapperne kunne måske bidrage lidt.... - f.eks at de 3 orange firkanter ændrede form eller lign....

- det var alt indtil videre - hygge
Avatar billede 7th Praktikant
10. juli 2004 - 00:12 #4
skarvenneverdies > de orange bar lige ovenover menuknapperne, ændre de ikke farve hos dig?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
10. juli 2004 - 01:00 #5
Jo det gør de sørme også... lækkert

jeg kunne bare ikke se det fordi jeg kører 1600x1200 og de orange streger derved er ret tynde....
Avatar billede pumper Nybegynder
10. juli 2004 - 06:16 #6
enig med de andre super flot side ;-) behagelig og surfbar - lige min smag.
Avatar billede 7th Praktikant
12. juli 2004 - 14:27 #7
Det var ikke mange kommentarer der er kommet. Til gengæld er jeg glad for dem der er kommet :) Jeg håber dog på et par stykker til...

Angående logo, så har I nok ret. Det er ikke noget jeg selv har tænkt over, men kan godt se der er noget om snakken. Logo stilen lavede jeg for et par år siden, og siden er det bare fulgt med som en naturlig ting :)
Avatar billede 7th Praktikant
14. juli 2004 - 05:35 #8
Dem som vil have points må jo lægge et svar :)
Avatar billede mat Nybegynder
14. juli 2004 - 14:01 #9
:) (selvom min måske ikke var den fyldigste :)
Avatar billede 7th Praktikant
14. juli 2004 - 23:44 #10
Lidt er bedre end ingenting mat ;) Også tak til alle for den megen ros :) Punktet omkring logo er taget til efterretning.