Avatar billede patrickkk Nybegynder
09. juli 2004 - 14:02 Der er 5 kommentarer

HJÆLP! Alt (næsten) i mit E drev er blivet slettet.

Hejsa. Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig med den her:

Her i går forsvandt næsten alle ting i mit E drev. Det eneste der er tilbage, er mapperne og nogle bestemte musik filer. Jeg kan ikke selv har gjort det, for det eneste jeg lavede på det tidspunkt, med min computer var, at høre musik.

Så er der nogen derude, der ved hvorfor alle mine filer pludselig forsvandt? Og hvordan kan jeg få dem tilbage (hvis de da ikke er helt væk)???
Avatar billede ferdinand.k Mester
09. juli 2004 - 14:06 #1
Der er programmer der kan genskabe dine data hvis du da ikke har skrevet noget på disken siden det hele forsvandt...
http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=recover+data&tg=dl-2001
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. juli 2004 - 14:43 #2
hvis du har systemgendannelse slået til og sat det til at overvåge alle drev ka du vælge et punkt fra før problemet opstod,minuset ved det er,at programmer der er installeret efter det valgte punkt, skal installeres igen
du finder systemgendannelse her  Start-->Alle Programmer-->Tilbehør-->Systemværktøj-->Systemgendannelse  ser sådan ud (engelsk system) http://firewalker.1go.dk/RestoreComputer/ OBS !!!! har du dokumenter eller andre vigtige ting liggende på dit skrivebord eller i Mine Dokumenter,så ta en backup eller flyt dem til et andet drev end C drevet inden du gør det !!!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. juli 2004 - 15:22 #3
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. juli 2004 - 15:23 #4
getdataback er klart min favorit..

her er en lille vejl.O)

Getdataback..

1. starter man med at scanne drevene, hvis man har gjort det før, kan man henvise til en log fil.

2.så vælger du den partition du vil recover.

3. nu skal du vælge om det er hele drevet eller kun partitionen. Man kan specifikt skrive hvilken sectorer.

4.tryk next, og den scanner, og du bliver bedt om hvor du vil gøre af filerne, og det skal helst være på en anden harddisk.
der er også en slags stifinder indbygget, så man kan søge efter filer m.m..
Avatar billede patrickkk Nybegynder
11. juli 2004 - 17:57 #5
Hmmm. Jeg har prøvet nogen af alle programmernem og det har lykkes mig, at få vist alle mine filer inden i mapperne. Men det er kun meget få alle filerne, den kan læse. Hvordan får jeg gjort så den kan læse filerne?