Avatar billede delakuer Nybegynder
09. juli 2004 - 04:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor/hvordan finder jeg sponsorer?

Vi er 2 gutter som har et site, vi har også en fast teknikker til sitet. 2 af os har betalt hvad det nu kostede at gå igang, og nogle præmier. Problemet er så at det kommer til at koste MANGE penge i længden at få præmier på sitet.
Så nu søger vi så en sponsor, og vi ved ikke hvor vi skal finde nogle henne?
Vi har snakket med samtlige slikfabrikanter i Danmark, men de sponsorere ikke (små projekter)

Vores site kom først rigtig op at køre for 3 måneder siden, det er gået nogenlunde op af bakke, men vi har ikke så mange aktive brugere som vi havde forventet. De forsvinder lidt efter lidt, når der næsten ingen præmier er, så nu søger vi hjælp herinde på eksperten.dk!

Sitet vi snakker om er : http://www.slikord.dk

Håber at få nogle gode svar!

//dela
Avatar billede vistodk Nybegynder
09. juli 2004 - 08:24 #1
grunden til du ikke har så brugere er vist designet - men ANER jo ikk ehvad siden går ud på når man logger ind... det står ikke hvad man kan lave, og hvad det handler om...

Nå de ting er rettet til, så er dat bare om at begynde at RINGE rundt til evt. sponcore.. men inden det skal i KLART have defineret hvad de sponcoere kan regne med at få ud af jeres site.  Sagt med andre ord; når de spørger dig "hvorfor skal vi sponcere dig" så skal du være klar i blikket over hvad du vil sige
Avatar billede delakuer Nybegynder
09. juli 2004 - 17:45 #2
Jeg ved godt hvad jeg vil sige, og har sagt det til flere.
Man kan læse regler, der står der hvad spillet går ud på...

//dela
Avatar billede duckie2 Nybegynder
10. juli 2004 - 19:52 #3
og lige præcis derfor burde du måske vide, at der ikke er infoer nok!!! Nej man skal ikke bare læse i reglerne.......skriv det dog meget kort så man ved hvad man får
Avatar billede delakuer Nybegynder
22. november 2004 - 09:24 #4
ja