Avatar billede sonnyjim Nybegynder
08. juli 2004 - 19:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er dette et godt kamera

Jeg er pt paa ferie i Prag og har faaet kig paa et Konica KD400Z. Jeg har ikke selv forstand paa digital kameraer, saa maaske er der nogen herinde der kan fortaelle om det er et godt kamera. Butikken saelger det brugt med 3 maneders garanti, pris ca 1700 kr.

Skal jeg koebe det eller hva !!!
Avatar billede googolplex Novice
08. juli 2004 - 20:43 #1
Du vil købe et 'brugt' kamera i prag med 'garanti' for 1700kr?!

Er du sikker på, at du har tænkt det igennem???

Jeg har et Canon Powershot A70, 3,2 Megapixel, der tager virkelig gode billeder, det kan fåes for 2100kr, som 'nyt' i 'Danmark'.

Da et Konica KD400Z ikke er noget vildt kamera, ville jeg aldrig købe det :)
Avatar billede summer Mester
08. juli 2004 - 21:49 #2
Lad det være. Vil du endelig have præcis dette koster det godt 2000 i DK - sprit ny og 2 års garanti: http://dk.pricerunner.com/photography/digital-cameras/102606/details Det er altså ikke et kamera jeg ville købe, hvis jeg havde et par tusinde i overskud. Der findes SÅ mange der er meget bedre til denne pris.
Avatar billede summer Mester
08. juli 2004 - 21:51 #3
Bortset fra det, så fortsat god ferie. Håber du har bedre vejr en i DK. Lige nu står regnen ned i stænger (Nordjylland)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. juli 2004 - 22:17 #4
Avatar billede sonnyjim Nybegynder
09. juli 2004 - 12:00 #5
Tak for raadene, jeg tror jeg dropper koebet og holder udkig efter noget andet.