Avatar billede wiig Nybegynder
08. juli 2004 - 14:29 Der er 5 kommentarer

SNMP udvikling af manager samt agent, med tilhørende MIB

Jeg skal udvikle et SNMP overvågningssystem fra scratch. Jeg har læst mange tutorials på nettet og venter i øjeblikket på 2 bøger fra amazon om emnet.

Jeg ville høre om nogen havde et godt eksempel, med kildekode på manageren og agenten og så en dokumenteret MIB også naturligvis.
Avatar billede wiig Nybegynder
09. juli 2004 - 14:33 #1
Ok lukker det her men hvordan gør jeg lige det? Uden at forære mine points væk nu ingen kunne svare på det?
Avatar billede wiig Nybegynder
09. juli 2004 - 14:33 #2
Test
Avatar billede wiig Nybegynder
09. juli 2004 - 14:34 #3
k
Avatar billede wiig Nybegynder
09. juli 2004 - 14:34 #4
Ok skandale og katastrofe det her har udviklet sig til efterhånden!
Avatar billede cplus Nybegynder
27. juli 2005 - 12:23 #5
ja altså jeg er midt i udviklingen af min egen monitor...
Hvad udvikler du i? C/C++/C#, Bash, Perl, xwhat() ;)??