Avatar billede signesuper Nybegynder
03. juli 2004 - 01:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skrå Linier i Frontpage..

Hejsa..
Efter hjælp har jeg nu fået lavet mig en fornuftig tabel som jeg gerne vil have det... Jeg vil gerne lave lidt skrå linier mellem nogle af cellerne som man gerne skulle kunne se på siden...
D.v.s så det hele ikke bare bliver en firkantet side, vil jeg gerne lave lidt finesser med nogle af cellerne. Jeg vil gerne have at man kunne lave nogle af celler lidt skrå i siderne og i den stil. Er det noget der kan lade sig gøre???.
Hilsen
Signe
Avatar billede thedeathart Nybegynder
03. juli 2004 - 01:45 #1
nej, det er noget man gør grafisk, alm. html kommandoer kan ikke lave skrå linjer.
Avatar billede signesuper Nybegynder
03. juli 2004 - 02:39 #2
Ok, tak for hjælpen
Hvilket program kan man laver det i???.
Hilsen Signe.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
03. juli 2004 - 02:43 #3
Avatar billede Kengun Praktikant
03. juli 2004 - 11:20 #4
www.gimp.net er GRATIS :)
Avatar billede signesuper Nybegynder
03. juli 2004 - 17:15 #5
Hej Igen. Tak for svarene...
Jeg tænkte på, hvordan får jeg så min frontpage fil ind i et redigerings program.. eller skal jeg oprette hele min skabelon inde i et billedredigeringsprogram???...
Kan jeg ikke lave min skabelon i frontpage og så hive den ind i et billederedigeringsprogram og så ændre lidt på kanter og hjørner i billederedigeringsprogram....
Håber i gider hjælpe lidt igen..
Hilsen
Signe
Avatar billede chrisscan Juniormester
24. juli 2004 - 23:15 #6
Du er nød til at lave det som grafik i jpg eller gif for at få vist den slags. Hvis du holder dig til nogle få farver, kan du lave store billeder, der ingenting fylder i gif. Jeg har lavet et 750x800px på 10kb. På www.cheesecorner.dk kan du se baggrundsosten på 10kb. (sitet er IKKE færdigt endnu...)

CK