Avatar billede mullerbabe Nybegynder
01. juli 2004 - 11:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fejlmeldning af rundll

Jeg fik i går en fejlmeldning hvori der stod "rundll: c:\progarm dsn:1\newDot(bølge)1\newdot(bølge)2.dll
det angivne modul blev ik fundet
Jeg ringede til en ven og spurgte ham, han sa at det var en virus jeg havde fundet, min virusscanner er opdateret og den kørte jeg to gange , men den kom ik frem med den meldning. Jeg ku ik tilslutte mig nettet så længe jeg havde den fejlmeldning, og besluttede mig så for at systemgendane maskinen, det lykkes, men nu er jeg da i tvilv om det var en virus jeg havde, men der er ingen problemer siden jeg gendannede den,
er der nogen som ka fortælle mig , hva der evt. ku vær sket,
på forhånd tak
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juli 2004 - 11:10 #1
Avatar billede mullerbabe Nybegynder
01. juli 2004 - 11:21 #2
nej, det har jeg ik, fik godt nok afvide af tdc adsl at det var noget som hørte kazaa til, har godt nok været inde og kikke på deres hjemmeside, men har ik downloaded noget, har kun downloaded e-donkey, og slettet den igen, da jeg ik ku finde ud af at bruge den, var helt inde i regst.databasen og gør det, tog kun dem der stod e-donkey på.
hvordan gir jeg dig point for dit svar ????
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juli 2004 - 11:27 #3
er problemet løst el. ..?
e-donkey, slæber sikkert også rundt på en masse spyware og lign..
du markeret navnet og trykker accepter..O)
Avatar billede mullerbabe Nybegynder
01. juli 2004 - 12:50 #4
ja, mit problem er løst nu, men ville gerne vide om jeg har gjort noget forkert, og om det var nok bare at gendanne min maskine, har ad-aware på og stinger, og har kørt dem begge , pluds min antivirus
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juli 2004 - 13:14 #5
det bedste er lige at slå system-genoprettelse fra..
og du har sikkert ikke gjort noget forkert..O)
tak, for point.
Avatar billede mullerbabe Nybegynder
01. juli 2004 - 17:11 #6
selv tak, og tak fordi du har beroligt mig, var bange for at sku formatere maskinen...og det tager bare såååååååååå lang tid,