Avatar billede cozey Nybegynder
30. juni 2004 - 15:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Er det dårlig SEO at lægge et midlertidigt visitkort?

Hej alle sammen.

Jeg lægger en af dagene Ideals hjemmeside op på webudvikling.com, men jeg vil ikke lægge den op før den er SEO-optimeret.

Derfor ville jeg høre om det er en dårlig ting at lægge et visitkort op indtil den endelige side kommer op? ... altså sker der noget hvis f.eks. google indekserer den? ... vil det være dårligt på sigt?

Jeg glæder mig til at høre fra jer og på forhånd tak.

Med venlig hilsen
Daniel Beldring
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. juni 2004 - 18:23 #1
Det bør du ikke gøre. Upload først når der er noget indhold. Sitet behøver ikke være helt færdigt, faktisk kan der være en ide i at have noget nyt til robotten hver gang den kommer forbi, det kan resultere i at den kommer oftere, hvilket er en fordel hvis sitet er meget dynamiskt.

PS jeg har set din mail og jeg skal nok svare
Avatar billede cozey Nybegynder
30. juni 2004 - 18:30 #2
Okay.
Jeg glæder mig tilat høre fra dig.