Avatar billede celal Nybegynder
30. juni 2004 - 15:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hent Data fra Webservice

jeg skal hente noget data fra en XML/Webservice. Dataen skal over i Access.

Her er nogle oplysninger:
http://212.88.92.125/BCWS/BCWS.asmx?op=BS

Jeg er ikke nogen Haj til XML/Webservice. Men er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg får data over i en Access database, helst noget kode som laver overføringen automatisk.
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. juni 2004 - 20:38 #1
jeg prøvede at lave det i java men det er for meget besvær da .net webservices åbenbart opfører sig lidt mærkligt.
http://forum.java.sun.com/thread.jsp?forum=331&thread=384667&message=1652139

hvis du er heldig er der en i .net katagorien der kan få fat i servicen .. hvis man kan er det ikke så svært men det er et stykke tid siden jeg selv har rodet med .net og har desværre ikke tid lige nu til at gennopfriske det.
Avatar billede celal Nybegynder
27. august 2004 - 09:24 #2
hmmm, det er ikke lige hvad jeg havde i tankerne.

Jeg skal bruge den data som ligger på webservicen til en ASP søgesiden
Avatar billede celal Nybegynder
08. april 2010 - 13:00 #3
Lukker