Avatar billede voirsous Nybegynder
28. juni 2004 - 00:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webcommunity søger husly

Hej,

Jeg søger husly til min nye webside. Siden er et community for kunstnere og computerfolk som får mulighed for at vise deres kreationer frem (indtil videre i kategorierne malerier, tegninger, foto,computergrafik, skulpture, andet). Der kommer et forum, og de besøgende har mulighed for at give hinandens billeder kritik.

Jeg har en demo, http://www.astrostar.dk/kunst/oversigt.php?katID=3 og alt efter hvordan og hvor meget jeg får på plads med et hosting firma kommer siden til at se cirka sådan der ud. Til højre for billederne kommer en udvidet beskrivelse. Oversigten bliver 12 billeder lang, og så mulighed for at se næste side. Der er mulighed for at finde billeder fra en specifik bruger meget hurtigt. Det er en god mulighed for diverse 'galleri huse' at give en forsmag på en kommende udstilling evt. til en meget specifik målgruppe.

Jeg regner med at ringe/skrive rundt til cirka 20galleri huse og hører om jeg må sende dem noget materiale i form af små papkort
som de besøgende kan tage med hjem, efter de har været til en evt. udstilling.

Det jeg søger er omkring 250mb plads (det svarer cirka til 4000 billeder) - selvfølgelig så jeg kan udvide med mere. + En del indlandstrafik.

Server krav
  php    (med gdlib2, mulighed for .htaccess og fileupload)
  mysql

Jeg regner med at bruge mit subdomæne www.kunst.ein.dk men bliver det aktuelt skyder jeg selv de penge som .dk domæne ville koste i

Hvis der er nogle som kunne opfylde mine betingelser, vil jeg giver et alm. 468 banner i bunden på alle siderne (og det
bliver det eneste banner på siden) + omtale og link i mit nyhedsbrev. Det ville være en god målgruppe at ramme for et evt.
hosting firma, da mange af de kommende besøgende ikke har en webside, en del af dem kunne muligvis ønske deres helt eget. En målretttet annonce ville være guld værd!

OPS da siden ligger spredt på to '10,- kr's serverer' kan der opstå meget load tid.

Glæder mig til at høre fra  jer - Skriv hvis du har spørgsmål :).

Vh. Casper
Avatar billede ulkj Praktikant
28. juni 2004 - 08:30 #1
prøv at kontakte www.dir.dk :-)
Avatar billede voirsous Nybegynder
28. juni 2004 - 12:22 #2
tak for tippet - har sendt dem en e-maik.
Var det bare et gæt?
Avatar billede ulkj Praktikant
28. juni 2004 - 12:47 #3
Nej kænder dem son så :-) og ved de kan løse de fleste hosting ønsker :-)
Avatar billede dna Nybegynder
28. juni 2004 - 13:10 #4
For 19,- om måneden kan du evt. købe et webhotel selv ved http://www.b-one.net/ ???

Eller er det noget ved det, som ikke dækker dit behov?

dna
Avatar billede voirsous Nybegynder
28. juni 2004 - 13:17 #5
Hvis jeg ikke får noget ud af det her, så bliver jeg nød til at prøve jo :). Anyway ligger noget af siden på en b-one server nu. Nej de har b.l.a ikke mulighed for .htaccess så jeg kan få lavet søgemaskine venlige adresser.

Men hvis nogle kender (små) betallings løsninger som opfylder:

Server krav
  php    (med gdlib2, mulighed for .htaccess og fileupload)
  mysql

må de gerne poste en kommentar.

Vh. Casper
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2004 - 17:57 #6
Vi kan evt. finde ud af en god løsning, med at vi sponserer det hele for dig, så hvis d har interesse, kontakt osj@device.dk
Avatar billede voirsous Nybegynder
29. juni 2004 - 00:59 #7
Jeg har smidt en mail afsted!
Avatar billede voirsous Nybegynder
29. juni 2004 - 18:19 #8
Jeg lukker og takker mange gange!
Avatar billede totaldata Nybegynder
12. april 2005 - 12:31 #9
sådan en site findes allerede, se www.kunstkritik.dk
mvh ib