Avatar billede driis Nybegynder
26. juni 2004 - 19:52 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Anbefal en fladskærm, 17"

Jeg overvejer at købe en 17" fladskærm - men hvilken ?

Jeg ønsker er billig model, til maks. 3200,-
Jeg har haft kig på en LG Flatron 1715S. Er der nogen der har erfaringer med denne ? Kan det betale sig at købe den lidt dyrere model 1720B ?

Er der nogen, der kan anbefale en anden skærm i samme prisleje ? Gerne link til tests og lignende. Hvis skærmen har indbyggede højtalere, er det kun et +.

(PS. Venligst ingen link til EDBPriser uden begrundelse, hands-on erfaring eller link til tests).
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
26. juni 2004 - 19:58 #1
der er mange ideer om dette - jeg synes lg flatron er en god skærm.
tjek evt. http://www.eksperten.dk/spm/501687
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
26. juni 2004 - 20:00 #2
ser ud til at forskel er design mest (samme spec.)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
26. juni 2004 - 20:03 #3
har en 1710s stående, dejlig, men ikke vanvittig god til spil
men det er nok bare mig der bedre kan lide alm skærme
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. juni 2004 - 20:07 #4
En SyncMaster 753S til 900 kr. + porto
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
26. juni 2004 - 20:58 #5
det kan betale sig at gå hend til en butik og købe flad skærme på grund af at der kan være fejl i fladskærme så hvis du kan så skal du have en udstillings vare på grund af at du kan se hvor mangen pixel fejl der er i
normalt siger man der må være 4-7 pixel fejl i et område på hele skærmen et område er en kvadrat på 5cm"""":D
så udstillings vare er besdt fordi så kan man se om den har for mangen pixel fejl
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
26. juni 2004 - 20:59 #6
der er :D
Avatar billede driis Nybegynder
28. juni 2004 - 17:21 #7
Er der ingen, der har mere at tilføje ?
Avatar billede lede Nybegynder
28. juni 2004 - 19:01 #8
Jeg ville klart vælge Samsungs nye 710N, 12ms, 600:1 i kontrast, 300 cd/m2.
KANON skærm til alle formål, og i samme prisklasse som LG, bare bedre.
Avatar billede driis Nybegynder
28. juni 2004 - 19:28 #9
Jeg havde faktisk overset at 710N er så billig, var lige ved at bestille en LG.

Du får alle pointene hvis du også kan finde en test/sammenligning af en 710N på engelsk eller dansk.

Er der nogen der kender en butik i Århus, hvor man kan se og købe ovennævnte ?
Avatar billede lede Nybegynder
28. juni 2004 - 20:25 #10
710N er så ny at jeg ikke kunne finde en test, MEN her er hvad nogle brugere skriver efter de har købt:
http://secure.newegg.com/app/CustratingReview.asp?DEPA=0&item=24-001-158
Jeg ved at Computer City snart skulle få nogle, eller ring til din lokale og spørg efter den.
Den bliver KANON populær, har været i handlen 1 uge, og er allerede nr. 4 på edb-prisers top 10 liste over skærme.
Glæder mig selv til de første test.
De største forskelle fra 172X er nok manglen på DVI samt design.
Avatar billede driis Nybegynder
29. juni 2004 - 18:44 #11
Nu har jeg købt en 710N og er godt tilfreds. Ingen døde pixels, flot design og ingen problemer med responstiden i spil. Tak for rådet :-)
Avatar billede lede Nybegynder
01. juli 2004 - 09:31 #12
Selv tak, og tak for point.