Avatar billede thulesen Nybegynder
24. juni 2004 - 18:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wap form mangler knap..

Hejsa..

Jeg har forgævet prøvet med en masse forskellige typer forms til min wapside, men når jeg går ind på siden med min Nokia 3100, mangler der hele tiden en submit knap. Hvordan kan det være? Hvordan ser en rigtig form ud, som virker?

Mvh Thomas
Avatar billede thulesen Nybegynder
25. juni 2004 - 17:12 #1
Er der virkelig ingen der kan give mig et eksempel på en form som virker?
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2004 - 10:12 #2
Er det muligt at se din kode?
Avatar billede thulesen Nybegynder
29. juni 2004 - 14:18 #3
Jeg har fundet ud af det.. problemet var at jeg kun havde en index fil, som skulle opdateres når man sendte, og det kunne ikke lade sig gøre.. så jeg delte filen i to, og så virkede det.. ;-)