Avatar billede xuzqp17 Nybegynder
24. juni 2004 - 13:20 Der er 6 kommentarer

Vare kurv system

Er har nogle der kunne tænke sig at lave et Vare kurv system til mig.. det skal bruges til min side www.Gamertape.dk

Det jeg kan tilbyde dig som kan lave sådan et til mig..
Er lidt teflon tape som tak for hjælpen..

MvH Erik
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2004 - 13:30 #1
Jeg lavede en form der mailede en 'order' til en email, for et andet 'teflonfirma' som du kan se her:

http://www.pacroon.dk/projects/expmailform.php

Det kan jeg sende dig sourcen til.

Ellers kan du nok finde et freeware system på:
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/E-Commerce/index.html
men hvis det kun er til noget teflon tape er det ovenstående måske smartere end et stort system.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2004 - 13:34 #2
.. nu har jeg addet soucen til siden.
Avatar billede xuzqp17 Nybegynder
24. juni 2004 - 13:40 #3
hahahah

ja det er mig du har lavet den til :D
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2004 - 13:42 #4
Nå for søren ;)

Virker det ikke da?
Avatar billede xuzqp17 Nybegynder
05. juli 2004 - 14:53 #5
jo det virker !

men det er lidt sværet at bestille 2 vare med det  ;-)
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2004 - 14:56 #6
Så skal du i dit SELECT tag bare tilføje ordet MULTIPLE

<select name='produkter' style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1">

skal være

<select name='produkter' style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1" MULTIPLE>