Avatar billede zaittam Nybegynder
24. juni 2004 - 12:29 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

14-årig PHP-Programmør søger job

Med denne annonce vil jeg lede efter et firma der ansætter unge mennesker som mig selv, på min alder, i Esbjerg, Varde eller omegn.

Selv kommer jeg fra Oksbøl, der ligger ca 13 km væk fra Varde, og 20 km fra Esbjerg. Der er trafikforbindelser mellem begge.

Folk der evt kender et firma som sådan, hvor man evt også kan arbejde over nettet (så er geo-placering ligegyldig), må meget gerne skrive til min mail, zaittam@zaittam.dk

Jeg har arbejdet med PHP og MySql i lidt over 2 år, og er efterhånden ved at have rimelig godt fat i det.

For nylig har jeg derfor købt domænet zaittam.dk, der bare sådan er "lidt-af-hvert", og er efterhånden træt af at arbejde som freelancer, selvom det giver gode penge.

Jeg har bla. udviklet et stort CMS system, med alle tænkelige funktioner, som jeg p.t har solgt til 6-7 forskellige personer. Jeg kunne fortsætte på denne måde, men gider ikke det arbejde med at reklamere for mig selv og skaffe kunder. Det tager for meget tid.

Folk bruger mig som deres PHP-hjælpe-maskine over msn, og kan også findes på diverse hjælpesites. Derfor er jeg også frisk på feks et job hvor jeg rådgiver og hjælper mindre begavede PHP-programmører. Måske kan det ses på min tekst her, at jeg også er rimelig velformulerende. Det burde måske kunne give mig job? Man håber.

Men som allerede beskrevet, skriv endelig til mig hvis nogen kender et firma af den slags jeg efterlyser her.
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. juni 2004 - 12:57 #1
Hej Zaittam - af ren interesse kunne jeg godt tænke mig at se dit CMS. Har du en demo ?
Avatar billede zaittam Nybegynder
24. juni 2004 - 12:59 #2
Det har jeg godt nok ikke, men kontakt mig lige pr msn, zaittam@zaittam.dk, så fikser vi lige noget :)
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. juni 2004 - 13:06 #3
Ok :)
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
24. juni 2004 - 13:11 #4
Når du slår en annonce som denne her op, ville det være en god ide at vise lidt af din kunnen.... eks som webcreator spørg om du har en Demo.... et par sider der har været under din udvikling osv....
Avatar billede zaittam Nybegynder
24. juni 2004 - 13:15 #5
Det er jeg klar over, men skal lige have min server op at køre :)
Avatar billede brianandersen Nybegynder
26. juni 2004 - 20:38 #6
Undskyld mig, men:

"Måske kan det ses på min tekst her, at jeg også er rimelig velformulerende."

Jeg var ved at dø af grin.

1: Det skriver man bare ikke -.-
2: Det hedder "jeg er rimelig velformuleret"

Fuldstændig off-topic, men jeg kunne ikke lade være.

En godt råd til en anden gang: Undgå at skrive din alder - jeg ville ikke ansætte en 14-årig.
Avatar billede webcreator Nybegynder
26. juni 2004 - 21:09 #7
Brianandersen > Jeg bryder mig ærligt talt ikke om din attitude. Hvorfor latterliggøre? Det er fint at gøre opmærksom på en fejl - men hvorfor skulle "Jeg var ved at dø af grin" tilføjes?
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
26. juni 2004 - 21:17 #8
hej knægt du er for lille du bliver aldrig ansat som 14 hvem ville ansætte et barn der ikke er ansvarsfuld og klar over hvad han laver du er næsten lige blevet teenager  vent et par år bliv lidt klogere fosæt med at være frelancer idn til du er lidt ældre og lad være med at lyde blærende
Avatar billede rosenberg Nybegynder
28. juni 2004 - 10:38 #9
:D magen til latterlige svar har jeg ikke set i lang tid... brian & Ugur Hvis i ikke kan lukke andet end lort ud så syntes jeg i skal smutte ....

Hold kæft mand..... øv :(

/rosenberg
Avatar billede davidchristensen Praktikant
28. juni 2004 - 12:13 #10
Ja, det vil jeg nok også sige.. "Lad være med at lyde blærende.." Det ER da blæret at en gut på 14 gør noget ud af at promovere sig selv på den måde..

Jeg siger bare go for it, zaittam..

Og ja, du lyder helt sikkert velformuleret - og bliv ved med det så du kan skille dig ud fra diverse hoveder der ellers findes.

David
-

Iøvrigt vil jeg meget gerne se dit CMS system..
Avatar billede davidchristensen Praktikant
28. juni 2004 - 12:18 #11
..iøvrigt skriver man velformuleret om noget der ER skrevet og velformulerende om en der er ved at, eller vil kunne formulere noget på en god måde.. Det ene er passivt, det andet er aktivt. Måske skulle du selv gå lidt længere tid i skole inden du gør opmærksom på, at du har små sko på, Brian Andersen.

..Blev jeg lige nødt til at få klemt af..
Avatar billede zaittam Nybegynder
28. juni 2004 - 12:23 #12
:)

En demo af mit CMS system kan ses på http://cms.zaittam.dk. Jeg e rklar over at admindelen ikke er lukket med sessions, men det er den i de andre versioner :)

Admin findes på http://cms.zaittam.dk/admin/nyheder/
Avatar billede davidchristensen Praktikant
28. juni 2004 - 12:37 #13
Hej zaittam..

Først.. Den skriver "Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/zaittam.dk/cms/design_top.php on line 168"
midt i menubaren.. Det skal du nok lige få rettet ;)

Derudover vil det være smart hvis man automatisk bliver redirected til den side hvor man kan oprette et nyt menupunkt, efter man man har trykket på "Opret" hedder knappen vist.. Så sparer man at skulle klikke på linket "Gå tilbage" på den mellemside du har..

Er bare ment som lidt konstruktiv kritik ;)

Ellers er det imponerende du!

David
-
Avatar billede zaittam Nybegynder
28. juni 2004 - 12:58 #14
Det er sgu fjong :) Jeg har et andet spørgsmål kørende herinde omkring pia.zaittam.dk, som kører på samme system. Derfor fejlen :D
Avatar billede webcreator Nybegynder
28. juni 2004 - 14:48 #15
rosenberg og david > Rart at se, at der findes fornuftige mennesker på Eksperten endnu :)

Zaittam > Helt enig med ovenstående to gutter. Du skal bare klø på. Jeg var ligesom dig i den alder. I dag sidder jeg som programmør i et stort firma i en alder af bare 20 år. Det er der måske flere der gør, men det viser bare, at man kan komme langt, hvis man har gå-på-mod - og det har du !
Avatar billede zaittam Nybegynder
28. juni 2004 - 14:50 #16
:)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
28. juni 2004 - 14:55 #17
Hvis jeg lige skal komme med 5 ting du altid skal huske på!....

1. Stol på dig selv!
2. Giv ikke op, selvom det kan se sort ud!
3. SPIL SMART!!! I denne branche skal du være smart.... Jeg selv er ved at uddanne mig som Grafiker.... og Jeg ville ikke været kommet så langt uden at spille smart!!!
4. Brug dine erfaringer og lær, lær, lær og lær....
5. hmm...
Avatar billede zaittam Nybegynder
28. juni 2004 - 14:56 #18
hmm? :P Dejligt med en masse gode råd, selvom jeg godt kendte en del af dem i forvejen..:) (Feks den med at spille smart) :P
Avatar billede mikze Nybegynder
28. juni 2004 - 15:18 #19
Jeg er sej

(Håber på jeg bliver en superstar til hjemmeside som stor :D:D:D)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
28. juni 2004 - 15:19 #20
;)
Avatar billede zaittam Nybegynder
28. juni 2004 - 15:20 #21
Lol mik :P Knold..:)
Avatar billede mikze Nybegynder
28. juni 2004 - 15:22 #22
lol? KNold nej vel? Se selv. Stol på mig selv. Og spil smart. Spil smart? Noget af det jeg er bedst til (hehe) mattias du har da hørt "Jeg er sej!" mange gange da?
Avatar billede rasm Nybegynder
08. juli 2004 - 21:02 #23
zaittam, jeg søger lidt af det samme og er heller ikke gået ud af teenage årene, men jeg vil lige høre dig om du er med på at lave et PHP site i ret stor størrelse?
Avatar billede zaittam Nybegynder
08. juli 2004 - 23:14 #24
Går ud fra at det er dig der har kontaktet mig på msn? :)
Avatar billede rasm Nybegynder
09. juli 2004 - 12:05 #25
Ja...
Avatar billede sukos Juniormester
12. juli 2004 - 16:32 #26
Det er i hvert fald fjollet at bruge en demo af noget som ikke virker!
Avatar billede zaittam Nybegynder
23. juli 2006 - 14:15 #27
Lukket...