Avatar billede fckcasper Nybegynder
23. juni 2004 - 15:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Dygtig programmør

Jeg har lige nu en rigtigt god ide, med en stor indtjeningsmulighed. Idéen er ikke set før inde for den branche, så den har et stort potentiale. Jeg kan ikke selv programmere, så jeg skal primært stå for det rent administrative som, at skaffe kunder og økonomi, mens du skal holde siden oppe samt programmere den. Du vil selvfølgelig også komme med i det administrative arbejde.

Du skal ønske, at starte et firma og være villig til at kunne arbejde her og nu, samt de næste mange måneder. Firmaet skal i være et fritidsfirma som kører ved siden af skolegangen..

Du skal være:

•    I stand til at fremvise pæne referencer som demonstrere, at man kan det som er nævnt her under .
•    Kunne asp/php og have styr på databaser
•    Være sat godt ind i sikkerhed på nettet
•    Det ville være et + hvis du kender noget til CMS
•    Parat til at tage fat når det er krævet
•    Initiativrig og gerne selv være med til at skaffe kunder. Selv om du er programmør
•    Bo i nærheden af København

Hvis du finder dette interessant så læg din mail og et link til dine referencer og så vil jeg skrive til dig med mere information om idéen og mig selv, hvis jeg vælger dig ud.

(ps. Der kan gå nogen dagen inden jeg skriver til dig )
Avatar billede punnishment Nybegynder
23. juni 2004 - 16:51 #1
jeg bor i aalborg, hvis du kan se bort fra dette er du velkommen til at kontakte mig på
invipun@hotmail.com
Avatar billede mikker Nybegynder
23. juni 2004 - 19:47 #2
Du søger altså en der kan programmere siden, være med til det administrative, skaffe lidt kunder... Du står så for økonomien??

Hvorledes skal et evt. overskud deles?
Hvad med den grafiske brugerflade?
Har du allerede nu talt med revisorer, advokater osv.
Hvad med momsregistrering?
Hvilken firmaform?

Blot et par spørgsmål. Jeg er ude igen.

- Mikker
Avatar billede fckcasper Nybegynder
23. juni 2004 - 23:38 #3
alt dette vil jeg snakke med dem jeg finder frem til
Avatar billede dennismp Nybegynder
24. juni 2004 - 12:04 #4
Og dermed har vi den klassiske "jeg mangler en programmør der baaare lige skal lave min ide.. Den er rigtig god. DU skal kunne x,y,z...".

Du har en masse krav til folk - men ikke rigtig noget om hvad man får ud af det. Det er primært derfor jeg ikke svarer (med email) på disse typer af indlæg. Det virker for useriøst - det er garanteret programmøren der skal satse en masse tid og energi på at projektet kan komme i luften, og så håbe på at tiden ikke er spildt.
Avatar billede fckcasper Nybegynder
24. juni 2004 - 12:41 #5
Det er fint nok du ikke gider svare med din mail, men så lad vær med at skrive den, hvis du bare skal være negativ over en ide du ikke kender. Så spild din tid et andet sted. Og hvad han får ud af det og de nærmere detaljer vedkommer ikke alle, så dem som er interesseret skal være velkomne til, at skrive deres mail og måske et link til referencer, men hvis der er flere som dennismp så bare spild jeres tid et andet sted.
Avatar billede dennismp Nybegynder
24. juni 2004 - 13:06 #6
Du digter.

Jeg er ikke negativ - og jeg skrev ej heller min email. Jeg er selv åben for nye idéer, men jeg har været igennem møllen mange gange. Og det er ikke mit indlæg der er spild af tid, men derimod den tid jeg har givet til projekter der blev præsenteret på samme måde som din.

Jeg er ikke negativ over for din ukendte idé, jeg giver bare kritik hvorfor jeg opfatter dit indlæg som useriøs. Men du kan tydeligvis ikke tåle andres input - slet ikke hvis det er kritik. Men jeg skal nok give dig fred nu.

Held og lykke med projektet.
Avatar billede codebase Praktikant
24. juni 2004 - 13:19 #7
jeg ville da gerne høre mere om dine planer..
Du få denne email:
em2004@codebase.dk

site:
www.em2004.zolid.dk
Avatar billede askhoej Praktikant
24. juni 2004 - 14:01 #8
Vil da gerne høre mere: askhoej@hotmail.com
Avatar billede fckcasper Nybegynder
24. juni 2004 - 21:02 #9
mail er sendt til codebase og askhoej
Avatar billede fckcasper Nybegynder
25. juni 2004 - 19:04 #10
vil gerne hører for flere som kunne være interesseret i projekt i behover ikke at være villig til, at starte firma. og til codebase så tjek din mail og skriv tilbage
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
11. juli 2004 - 13:07 #11
Jeg vil også gerne høre nærmere - anders@thingholm.dk
Avatar billede fckcasper Nybegynder
15. juli 2004 - 13:40 #12
TAK, men har fundet en