Avatar billede nordjyden Nybegynder
22. juni 2004 - 08:06 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Campingpladser Nordsjælland

Ferien står for døren og turen går til Nordsjælland.
Kender du en god campingplads i området.
Pladsen skal være tæt ved vand, have gode bade- og indkøbsfaciliteter.
Jeg ønsker kun svar fra brugere som personligt har benyttet den pågældende plads.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. juni 2004 - 08:13 #1
Der er DCU's camping pladser, der er forholdene i orden, se en beskrivelse her: http://www.dcu.dk/pladser/oversigtskort.asp?menuid=4689&AreaGuid=2282
Avatar billede iblarsen Praktikant
22. juni 2004 - 08:14 #2
Jeg kan anbefale Rågeleje
Avatar billede cdc Novice
22. juni 2004 - 08:15 #3
Jeg har været på 2:
http://www.camping-raageleje.dk/plads.asp

og:
Vejby Strand Camping
Rågelejevej 37
Vejby
Tlf. 48 70 67 88
Fax. 48 70 57 88
Avatar billede cdc Novice
22. juni 2004 - 08:18 #4
Indkøbsmuligheder ved begge er små købmænd inden for rækkevidde, ellers er Helsinge den største by i nærheden, men alle muligheder.

Vejby strand camping, ligger ikke langt fra vandet med dog bruger man samme strand som rågeleje/Heatherhill, da denne strand er bedst.
Avatar billede cdc Novice
22. juni 2004 - 08:22 #5
Nu ved jeg ikke om du vil bruge campingvogn eller telt eller hytter men dette har jeg hørt er meget godt: http://www.helene.dk/ Stedet er optimalt da det ligger i en dejlig by med gode strande, samt lidt aktiviteter om aftenen i sommerperioden. Har selv boet i tisvildeleje i sommerhus mange gange
Avatar billede nordjyden Nybegynder
22. juni 2004 - 08:41 #6
/cdc > det er telt vi bruger -
Avatar billede cdc Novice
22. juni 2004 - 08:54 #7
så kan man ikke bruge helene.dk, de skriver dog små telte, men ved ikke hvad de mener med det.

Ellers mener jeg også der ligger noget ved liseleje ved Frederiksværk, men dem har jeg ikke prøvet, kun sommerhus. dejlig strand og en hyggelig by med udeliv
Avatar billede nordjyden Nybegynder
22. juni 2004 - 12:36 #8
/cdc > kom med et svar - tror det bliver rågeleje
Avatar billede cdc Novice
22. juni 2004 - 12:37 #9
Svarer :o)
Avatar billede cdc Novice
22. juni 2004 - 12:43 #10
Avatar billede cdc Novice
22. juni 2004 - 12:45 #11
ellers har du dronningmølle camping, som ligger et rigtig fedt sted, eller gilleleje som ligger tætt ved en lidt større by

Dronningmølle Strandcamping
Strandkrogen 2B
3120 Dronningmølle

Kontakt:
Tlf: 49719290
Fax: 49719893

eller:
Gilleleje Camping
Bregnerødvej 21
3250 Gilleleje

Kontakt:
Tlf: 49719755