Avatar billede -sloth- Nybegynder
20. juni 2004 - 14:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Computer fryser?

Hej eksperter...

Jeg har lige købt Nyt bundkort, Ram og CPu til min computer, hvilket der virker rigtig godt, men der er bare et problem... Tit når jeg starter computeren, så fryser den når den kommer ind i windows, og kal genstartes før den virker igen - dette er en smule irriterende, så jeg tænkte på om i måske vidste hvad der kunne være galt!?
Avatar billede -sloth- Nybegynder
27. juni 2004 - 23:04 #1
Er der ingen der har noget forslag?? jeg er villig til at afsætte flere points, hvis det ikke er nok...
Avatar billede -sloth- Nybegynder
22. august 2004 - 19:02 #2
hmmm.......