Avatar billede e-blade Nybegynder
18. juni 2004 - 18:02 Der er 5 kommentarer

Et Clanwar script til brug på hjemmeside

Ja som topic antyder så leder jeg altså efter et cw-script til min brors klans hjemmeside(Mener det er en CS klan), som jeg er igang med at bygge.

Det eneste som sådan er påkrævet er en login-funktion og indtastning af: modstander, resultat, status(vundet/tabt). Det må gerne være sådan at jeg kan smide en enkelt php include("/bla") ind i HTML dokumentet hvor det nu engang skal fremtræde.
Altså: Login, indtast, opdatere og resultatet vises på hjemmesiden.

Hvis i har et godt link til sådan et script ville det også være rigtig godt, men det skal kun være et cw script. Alt andet med medlemmer osv laver jeg selv.

På forhånd tak.
Avatar billede Syska Mester
18. juni 2004 - 18:34 #1
Hvorfor så ikke også lave det her, det kan jo ikke tage mange sekunder, og er mere simpelt end resten du nævner...
Avatar billede christian- Nybegynder
18. juni 2004 - 18:40 #2
www.vwar.de

Virtual War er et færdigt script til brug af clan-hjemmesider.. Indeholder kalender, memberssektion, nyheder, challenge, join us sektion og meget meget mere. Den er vist rimelig nemt at lægge sit eget design over.
Avatar billede e-blade Nybegynder
18. juni 2004 - 20:27 #3
Tro mig. Hvis jeg kunne gjorde jeg det skam også selv, men sådan ligger landet desværre ikke. Jeg har prøvet vwar før, men hverken det eller nogen af de andre lign. scipts jeg har fundet har vist sig brugbare.
Avatar billede kammeyer Nybegynder
19. juni 2004 - 00:23 #4
Hvad mangler vWar i forhold til det ønskede? Bare så vi har en fornemmelse af hvad der ønskes.

Jeg ved der er mange der benytter PHPNuke og vwar som modul - virker helt fint og giver fine statistikker etc. Det vigtigste er at login er understøttet - dernæst kan du tilføje de ting der mangler. Det er ganske få regler der skal overholdes når der laves kode til PHPNuke.
Avatar billede e-blade Nybegynder
20. juni 2004 - 18:50 #5
Problemet er at jeg INTET fatter af mySQL og ønsker at omgå dette, specielt efter jeg forgående nat brugte 4 timer på at forsøge at få installeret vwar. Det lykkedes aldrig fordi den blev ved med at brokke sig over at der var fejl et eller andet dybt åndssvagt sted, så jeg står på bar bund igen.
Det eneste jeg efterlyser er et enkelt sølle lille script der gør jeg kan indtaste resultater, indsætte noget 'php include' kode i en html, og så kan jeg bare opdatere. Jeg er efterhånden komplet med login for nu skal det bare virke