Avatar billede gozar Nybegynder
04. oktober 1999 - 21:54 Der er 6 kommentarer

Bedømmelse system

Hvad med 1 slaks bedømmelses system så man kan danne 1 intryk om hvem der er fusker og hvem men kan stole på man får signe point af.
Avatar billede one Nybegynder
04. oktober 1999 - 22:01 #1
kunne man godt lave men så hvar det noget som admin skulle styre 100    %

Andreas
Avatar billede snowball Novice
04. oktober 1999 - 22:45 #2
Det har han jo slet ikke tid til !!! I kan jo se hvor lang tid der ta'r inden de foreslåede ting bli'r lavet !

Snowball
Avatar billede one Nybegynder
04. oktober 1999 - 22:48 #3
snowball>  helt enig  men  hvis det bliver lavet!!!  hvem ved måske prøver ADMIN at finde en hjælper!

Andreas
Avatar billede gozar Nybegynder
04. oktober 1999 - 23:01 #4
Jeg mente det sådan at hver bruger kunde komme med en kommentar om en bruger her på eksperten som man havde gode/gårlige oplevelser med!!
Avatar billede gorba Nybegynder
04. oktober 1999 - 23:10 #5
hmm, dårlig ide.
Hvis jeg synes at du "Gozar" har været beskidt fyr over for mig, kan jeg lade vær med at "hjælpe dig". eks.
Avatar billede madsnordskov Nybegynder
05. oktober 1999 - 14:59 #6
ja, det fører en masse flaming med sig