Avatar billede deimos Nybegynder
17. juni 2004 - 14:27 Der er 10 kommentarer

Combo- Bærbar

Hej folk på eksperten

Jeg har fået et problem med mit Combo drev på min bærbar.

Jeg kan finde den i Cmos
Jeg kan ikke boot fra den
Jeg kan ikke se den i windows

Har prøvet at installere windows forfra ved hjælp at netværk men hjalp ikke, så ville jeg høre om i havede nogle ide hvad der kunne være galt og gerne en løsning på det.

Venlig Hilsen
Mikael Larsen
Avatar billede pimpz Nybegynder
17. juni 2004 - 14:35 #1
Har du kigget din bios ordentlig igennem. Et eller andet sted skal man kunne vælge Cd-rom som boot device. Hvilken bærbar har du ?
Avatar billede deimos Nybegynder
17. juni 2004 - 14:39 #2
Jeg har en Vega+
Det står til first boot device og jeg kan se den under Standard Cmos setup står den til Secondary Master.
Avatar billede pimpz Nybegynder
17. juni 2004 - 14:44 #3
Læser den fint på cdén i windows ?
Avatar billede deimos Nybegynder
17. juni 2004 - 14:45 #4
CDrom drevet kan ikke ses i windows
Avatar billede pimpz Nybegynder
17. juni 2004 - 14:56 #5
´my bad
Avatar billede pimpz Nybegynder
17. juni 2004 - 14:58 #6
Har du prøvet at ringe ind til support ? Mener der er ½ til 1 års gratis support på vega bærbar.
Eller så prøv ta´ fat i http://www.billigebaerbare.dk/ Telefon: Telefon: Hver dag 9-21 (også Søndag)
Avatar billede deimos Nybegynder
17. juni 2004 - 15:00 #7
jeg har skrevet en mail til dem :)
men de skal nok tage 1dag eller2 om at svare
Avatar billede pimpz Nybegynder
17. juni 2004 - 15:02 #8
Okay lyder fornuftigt :)
Jeg har faktisk arbejdet der engang *G* Men jeg kender desværre ikke deres nye modeler. Men det kunne godt tyde på at du skal have skriftet dit drev
Avatar billede deimos Nybegynder
17. juni 2004 - 15:06 #9
ja, men nu må jeg vente og se om de har nogle smarte trix i ærmet
Avatar billede pimpz Nybegynder
17. juni 2004 - 15:09 #10
Hehe tror jeg sQ ik *GG*
Ej man kan aldrig vide ..... håber det best for dig .... Det er altid træls at skulle sende den ind til rep :-(
Eller der er måske On-Site service (De kommer ud til dig og laver den) ?