Avatar billede -maverick- Nybegynder
17. juni 2004 - 10:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

At åbne gemte sider fra Internettet i Frontpage

Hvorfor er der nogle sider, der kan åbnes i Frontpage og andre ikke?

På forhånd tak.

Maverick
Avatar billede Kengun Praktikant
17. juni 2004 - 12:42 #1
det er fordi siderne kan være lavet i et språg som Frontpage ik støtter, f.eks. kan det være en .php - .asp - eller lignende side.
Avatar billede -maverick- Nybegynder
17. juni 2004 - 13:30 #2
Har du et bud på hvilken web editor, der understøtter flest sprog?
Avatar billede Kengun Praktikant
17. juni 2004 - 13:33 #3
jeg mener at Dreamweaver har støtte for noget .php .asp haløj. Men det kræver at du uploader det hele til dit website der har .php eller .asp installeret. Eller at du har det .php eller .asp haløj installeret på din PC.