Avatar billede allanholmdk Nybegynder
15. juni 2004 - 22:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Radeon AGP kort i PCI tilstand...HJÆÆÆLP!

Hej alle.
Jeg ved at dette spørgsmål er stillet før men jeg syntes efterhånden at jeg har prøvet alt. Jeg har lige købt et Creative Radeon 9600, 256 MB GF kort. Nu er problemet at jeg ikke kan aktivere AGP x 4 som bundkortet understøtter.
  http://www.dfi.com.tw/Product/xx_product_spec_details_r_usjsp?PRODUCT_ID=1279&CATEGORY_TYPE=MB&SITE=US

Det står til enablet i BIOS og står til x4. Køre med sidste nye BIOS. Alle steder i XP, både under Radeon indstillinger står den til off. I dxdiag står der Not Avalable. Køre med Catalyst driver 802. Har prøvet at instalere nogle VIA drivere 4in1 som kom med b.kortet men uden held. De er godt nok fra 2002 men kan ikke finde noget på viatech.com der er nyere.
Ved ikke hvad det kan være. Havde Nvidia TI 4200 før men fjernede gamle drivere før det nye kort blev smidt i.

Håber der er nogle der kan et trick eller 2 :-)

På forhånd tak.
Avatar billede allanholmdk Nybegynder
15. juni 2004 - 22:48 #1
Bundkortet er et DFI AK75-EC. Linket virker vidst ikke. Køre med Athlon XP2000, 1,12 GB ram.
Avatar billede halifax Nybegynder
15. juni 2004 - 23:00 #2
VIA 4in1 drivere findes her
http://www.viaarena.com/?PageID=300
If you are looking for VIA 4in1 drivers, these are the drivers you are looking for. The "Hyperion" name was added to the 4in1 driver set name in December 2002.
http://www.viaarena.com/?PageID=300
Avatar billede allanholmdk Nybegynder
15. juni 2004 - 23:16 #3
100000000 tak / thanks. Det virkede med de nye drivere. Bare lige et tillægs spørgsmål. Kan man mærke forskel?
Testede før med 3DMark2003 og fik sølle 2270 p. Nu prøver jeg lige igen :-)
Avatar billede halifax Nybegynder
15. juni 2004 - 23:21 #4
Selv tak.  :)
Lægger et svar i fald du er ved vejs ende med spørgsmålet.
Avatar billede allanholmdk Nybegynder
16. juni 2004 - 10:54 #5
Hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede allanholmdk Nybegynder
16. juni 2004 - 10:58 #6
Fik 2344 i 3dmark2003 nu...