Avatar billede kreller1 Nybegynder
15. juni 2004 - 21:46 Der er 4 kommentarer

Banner til clan.

Ja ved godt at det er en af de spørgsmål der bliver stillet tit her på eksperten men nu vil jeg selv stille det. Jeg er ved at starte en clan der hedder ShowOff den er ikke klar til at gå officel endnu, først skal vi have alt klart. Så jeg håber der er en der vil lave et fedt banner.
Krav:
700 x 160
Der skal være noget "vildt" lidt eksplotion i.
Der skal stå "ShowOff" et sted.

Håber i kan hjælpe mig..!
Avatar billede Kengun Praktikant
15. juni 2004 - 22:05 #1
tror du skal forsøge å lægge ditt spørgsmål i denne kategori http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Grafiske-opgaver/Banner-logo så får du måske mere hjælp
Avatar billede Kengun Praktikant
15. juni 2004 - 22:06 #2
argh, sådan skal den vistnok være :) --> http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Grafiske-opgaver/Banner-logo/
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
17. juni 2004 - 23:34 #3
Det er jeg frisk på at lave. kan lave noget til dig i Flash som også indholder 3D grafik.

Send en mail til mig på jessie@mail.danbbs.dk

Så skal vi nok finde ud af noget.
Avatar billede Kengun Praktikant
17. juni 2004 - 23:49 #4
husk at hvis der skal deles ud points så skal det hele skal gå gennem Eksperten.