Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
15. juni 2004 - 18:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyd i Sacred

Jeg lånte idag spillet Sacred nede på biblioteket, men nogle idioter kan simpelthen ikke finde ud af at behandle en cd ordetnligt, og sounds.pak filen kan simpelthen ikke installeres ordentligt. Den kommer op med en advarsel hvor jeg kan vælge Try Again, Cancel og Ignore. Hvis jeg prøver igen kommer den samme boks bare op igen, og hvis jeg trykker Ignore og installerer resten af spillet, får jeg ingen lyd inde i spillet hvilket er ret nedern. Er der nogen som har spillet og kunne uploade denne fil til mig, eller ved hvor jeg ellers kunne få den? På forhånd tak.
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
15. juni 2004 - 18:45 #1
Kom nu, please, en eller anden. Jeg kunne virkeligt godt tænke mig at spille dette spil som har fået en del gode anmeldelser.
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
16. juni 2004 - 12:26 #2
Helt ærligt, der må da være en eller anden som har det her spil og som kender et sted de kan uploade den fil. Jeg ville være meget taknemmelig vis det kunne lade sig gøre. På forhånd tak.
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
20. juni 2004 - 22:01 #3
Nevermind. Efter at ha' pudset og pudset på cd'en kunne jeg endelig lave en Virtual CD som virkede og jeg kunne derefter få installeret spillet.