Avatar billede conni Nybegynder
15. juni 2004 - 15:38 Der er 2 løsninger

undlad install. af netværk

Hvad sker der hvis jeg afinstall. alt der har med netværk at gøre, går min winxp så helt istå ?  Det er fordi jeg ikke har noget at bruge netværket til på den ene af mine maskiner og derfor syntes det er unødvendigt det tager plads både på harddisken, men også de iconer på skrivebordet.
Hvordan får man iconerne ned at være på startlinien ?, som man kan i win98, det er da ireterrende at alle iconer skal ligge på skærmen når de bruges sjældent.
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2004 - 17:52 #1
"Hvordan får man iconerne ned at være på startlinien ?, som man kan i win98, det er da ireterrende at alle iconer skal ligge på skærmen når de bruges sjældent"
Højreklik på proceslinien og fjern flueben fra "lås proceslinie"
Avatar billede serverservice Praktikant
15. juni 2004 - 18:11 #2
Hvis du går i skærmindstillinger er der en der hedder tilpas skrivebordet - der kan du fjerne dem fra