Avatar billede xbobby Nybegynder
15. juni 2004 - 10:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bog om Server Behaviors

Hej med jer

Jeg er i gang med et edb hæfte af Søren Pedersen, som hedder ”Databasestyrede websider” og er ved at lave et e-handelssted med Dreamweaver MX, hvor der bruges ASP.

Jeg vil i den forbindelse gerne have fat i en bog der omhandler de behaviors der ligger under Application (Server Behaviors), samt noget om kontakten til databaser i ASP gennem Dreamweaver MX

Det skal være en bog til den gamle Dreamweaver MX og ikke den nye Dreamweaver MX 2004

Hvad kender I til af bøger på dette områder, der må været noget andet end den traditionelle Bible om Dreamweaver MX-

Hvad siger eksperterne?
Avatar billede xbobby Nybegynder
25. juni 2004 - 09:18 #1
Jeg lukker spørgsmålet, da der ikke er nogen svar :-(
Avatar billede xbobby Nybegynder
25. juni 2004 - 09:18 #2
Lukker og slukker