Avatar billede hadi2003 Nybegynder
14. juni 2004 - 18:05 Der er 3 kommentarer

klient til server forbindelse over nettet

Jeg har oprettet et netværk med domæne til en eksamens opgave der handler om kryptering og ssl forbinelse, princippet fungerer godt i er netværk. men virkemåden skal også kunne demonsterers over internet på den måde et en klient maskine vha internet skal kunne kalde op på serverens IIS serveren . det sted hvor det hele skal demonsterers på har til rådighed:::

  ADSL nr.1: Stik A11 med ext. IP= 80.166.59.2
  ADSL nr.2: Stik A12 med ext. IP= 80.198.132.226
Disse ADSL routere har de kendte interne IP adresser i 192.168.1.0 / 24 til mange funktioner.

min servers ip adresse er 192.168.0.100 og klient maskinens som er medlem i domænet er 192.168.0.100. Serveren har to netkort, den anden kort er opsat til internet(få dynamisk ip)
Spørgsmålet er hvad jeg skal gøre for at få klienten til at (fra internet)logge på servens iis ved hjælp af ovennævnte som jeg har til rådighed. Det haster
Avatar billede kenp Novice
14. juni 2004 - 20:20 #1
Avatar billede hadi2003 Nybegynder
15. juni 2004 - 00:28 #2
lukker her
Avatar billede eagleeye Praktikant
05. september 2004 - 00:11 #3
hadi2003 >> For at lukke et sprøgsmål skal du selv svare og acceptere dit eget svar. Når du har svaret markere du dit navn i listen over folk som har svaret også selvom du er den eneste i listen. Så tryk på Accepter.
eagleeye / CoAdmin