Avatar billede darkxider Nybegynder
14. juni 2004 - 00:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Norton Internet Security

Har et meget stort problem (i mine øjne) jeg kan ikke komme ind på sider som http://www.armsved.dk/ eller http://www.babeindex.dk/ og det er jeg ved at være godt træt af!
http://frip.dk/trolden/Norton%20prob her er lige et billede af hvordan det ser ud når jeg prøver at gå ind på armsved.dk

ps: vidste ikke lige om det spørgsmålet skulle stilles her eller om det skulle stilles i Norton Personal Firewall, så det blev her.
pps: fatter ikke en brik af sådan noget her, så det skal nok desværre skæres ud i pap for mig :/
Avatar billede levich Nybegynder
14. juni 2004 - 01:08 #1
Nederst i hovedvinduet i Norton Internet Security findes der en funktion, der hedder "productivity control".
Enten slå den helt fra, eller gå ind under configuration og juster lidt i indstillingerne.
Avatar billede darkxider Nybegynder
14. juni 2004 - 01:14 #2
Tusind tak der mester, fandme godt at se at der er nogen der kan hjælpe sådan en nød som mig =)
Avatar billede asterisk Nybegynder
14. juni 2004 - 09:10 #3
(Hvisker til darkxider: du har glemt at give points til Levich).
Avatar billede levich Nybegynder
16. juni 2004 - 10:12 #4
Mon ikke jeg snart får dem, håbe håbe
Avatar billede darkxider Nybegynder
16. juni 2004 - 14:18 #5
Hvis jeg så bare vidste hvordan man gjorde kunne du få dem :/
Avatar billede levich Nybegynder
16. juni 2004 - 14:31 #6
Du har allerede givet mig de 30 point. Ingen alarm her.