Avatar billede -padde- Nybegynder
12. juni 2004 - 21:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hva ville det koste

Hey, hva ville det koste at få lavet et supportsystem som b-one og chart.dk? sådan hvor du stiller et spørgsmål på siden, og får en mail om du har stillet et hvorefter en af deres admins/supportere kan svare og du får tilsendt en mail når de har gjort det. Du kan så stille et modspørgmål til adminen/supporteren. Hvert eneste spørgsmål er unikt og kun den ene kan få fat på det.

Der er kun en forskel på de to systemer, det ene (chart.dk) kan man trykke på linket i mailen ELLER bruge pass til den som bliver autogenereret til lige netop den enkelte.

håber i kan hjælpe :) hva ville det koste?

Screenshot:
http://80.162.15.32/test/support.jpg
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 21:40 #1
Ca. 5000 kr.
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 21:40 #2
Med design, og andre muligheder vil jeg tro det koster 10.000 DKR.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2004 - 21:40 #3
Hvis du søger nogen der vil gøre det for dig, mod betaling, skal du stille spørgsmålet i Job/Opgaver og for 0 point.

:) Pacroon
Avatar billede -padde- Nybegynder
12. juni 2004 - 21:42 #4
nej nej, bare mig og en kammi der snakkede om hva det ville koste/hva man kunne tage for det :)
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2004 - 21:45 #5
Imho er blutoniums svar komplet ubrugeligt, da han bare uargumenterende og inkompetent besvarer dit spørgsmål.

Jeg tror ikke du kan måle det op i et bestemt beløb - freelanceprogramører er ofte timebetalt, og din opgave er temmelig ligefrem, da du blot beder om lidt enkelt "tagwall-princip" (altså post til database - hent fra database), samt brug af php's nemme mail(); funktion.

Jeg tror det kunne laves med lethed på 2 timer. Den gennemsnitlige programmør har en timeløn på 5-700 kr.

--
pacroon
Avatar billede -padde- Nybegynder
12. juni 2004 - 21:47 #6
sys osse det lød totalt sygt, jeg tænkte på en lettere tagwall's princip som du selv siger, med mulighed for mail som du osse siger :) men tagwallen skulle være pr mail jo, med chance for at lukke...og det sys jeg jo ik burde være så svær...så sys...det lyder totalt galt.. :P
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2004 - 21:53 #7
:)