Avatar billede lrm Nybegynder
12. juni 2004 - 16:57 Der er 8 kommentarer

Nokia 6230 og Sandberg USB

Hej..

Jeg har en Nokia 6230 og en Sandberg USB til bluetooth

Pc kan se mobil og mobil kan se PC, men de kan ikke parre.

Nogen der ved hvad der kan være galt? :(

Findes der en guide til den opsætning et sted?

vh
Madsen
Avatar billede dr.martin Nybegynder
12. juni 2004 - 20:06 #1
Hej madsen
Sandberg bluetooth virker ikke til nokia 6230 Du kan også se under www.mobildebat.dk
Avatar billede lrm Nybegynder
12. juni 2004 - 20:28 #2
underligt, jeg har lånt en trust og den gør det samme :( virker den ej heler - forøvrigt virkede det fint i går - jeg nå gøre noget helt forkert
Avatar billede dr.martin Nybegynder
13. juni 2004 - 06:18 #3
Jeg har bare hørt at der er mange der ikke kan få deres sandberg til at virke, men trust skulle virke
Avatar billede flaming-moe Nybegynder
21. juni 2004 - 16:10 #4
Jeg købte en Sandberg USB Bluetooth Link+ til min 6230 forleden dag og det gav mig overhovedet intet problem. Installerede driveren, knalden "dimens" i USB'en og installerede efterfølgende PC Suite 6.1 fra Nokia's website.

Det kører som smurt!
Avatar billede llkill Nybegynder
09. juli 2004 - 02:24 #5
hvis der er andre der har sandberg/6230 konflikt, post da meget gerne en løsning
/sandberg dongle/t610/6230
Avatar billede jmk84 Nybegynder
22. juli 2005 - 20:16 #6
Jeg har selv en Sandberg Link (IKKE +) dongle, og jeg tror det er der, problemet ligger.

Jeg har dog haft min gamle T610 opkoblet på min Sandberg, min lidt nyere K700i spillede også, men når man så går over til Nokia 6230i fåkker den bare op. Har også prøvet med en kammerats 6230 = samme problem.

Nokia'en afviser bindingen af sikkerhedsårsager, efter indtastningen af PIN'en man opretter på computeren. Er det også her I har problemer?

Nokia-supporten svarer ikke på min mail, jeg prøver hos Sandberg. Har I prøvet hos dem?
Avatar billede jmk84 Nybegynder
22. juli 2005 - 20:46 #7
Sandberg afviser det kan lade sig gøre mellem til 6230 og 6230i, og det ligger simpelthen i hardwaren i donglen, siger de.

Skifter til SE igen, det er sikkert!
Avatar billede llkill Nybegynder
23. juli 2005 - 01:20 #8
det kan der vist ikke herske tvivl om.
jeg skal selv have en 750 når den bliver bare liidt billigere
så regler blåtanden igen
nokia er en plastik fake skal man tager med til koncert
se er en telefon man ikke vil miste