Avatar billede zakhem Nybegynder
11. juni 2004 - 00:19 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Min computer fryser

Hey ...

Har 2 problemer:

Jeg har installeret spillet "Total Club Manager 2004", men ligeså snart jeg er gået ind i det og trykker "Start new game" går min computer helt kold og for det meste går ud i windows.

Et andet problem er at når jeg installere "Fifa 2004" og er nået omkring 70% af installationen, får jeg beskeden: "Couldn't copy Fifa2004.exe into media. Click on try again or cancel the installation."
Jeg kan blive ved med at retry men kommer ingen vejne.

En der kan hjælpe? Eller har haft det samme problem?
PLEASE skriv. På forhånd tak :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juni 2004 - 00:29 #1
Skal cd'en være i når du skal spille "Total Club Manager 2004" ?
Hvis den skal, så lyder det for mig som om cdromdrevet måske er ved at fejle.
Du burde kunne teste det ved at kopiere hele FIFA 2004 cdrom'en ned i en folder på harddisken. Kan den ikke det, så er der med garanti noget galt med drevet eller cdrom'en.
Avatar billede ird Praktikant
11. juni 2004 - 07:31 #2
Godmorgen

En god idé tonnybrandt smider.
Har du prøblemer i andre ?
Prøvet at skifte grafikkorts driver?
ER spillet originalt - for disse fejl kommer med kopi spil
Har du windows updates?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. juni 2004 - 11:32 #3
Go' middag...

... til 1) Har du en "levende" internet forbindelse imens ? Hvis ja - så ta' stikket ud! Det ka' være at spillet gerne vil ud på nettet for at finde andre spillerer når du vælger "Start new game" (nu kender jeg ikke spillet så...) eller checke hos leverandør om spillet er lovligt ? Og det ka' den så ikke finde ud af...

... til 2) Instalation via et andet CD-rom drev/anden PC - ka' det la' sig gøre ?
Avatar billede mons73 Nybegynder
11. juni 2004 - 13:13 #4
Er spillet kompatibelt med det styresystem du bruger?
Avatar billede zakhem Nybegynder
11. juni 2004 - 22:01 #5
Hej folkens ...

Tak for forslagene, har prøvet dem alle men det har ikke hjulpet.

Total Club Manager: Jeg har prøvet at hive netstikket ud og køre cd'en i mit andet cd drev, men det virkede ik. Og ja begge spil er fuldt originale. Total Club Manager kan gøre helt fint på min brors pc.

Fifa 2004: Jeg har prøvet at kopiere det hele ned på computeren. Disc 1 går fint, men da jeg kommer til disc 2 (der hvor Fifa2004.exe ligger) får jeg beskeden: "Det er ikke muligt at kopiere fifa2004: ugyldig MS-DOS funktion". Jeg har prøvet på min brors pc og det er det samme problem. Dog virker det på min vens pc? :/
Jeg har den nyeste driver til mit gfx kort.

Er lige igang med at update mit windows, i håb om det hjælper (tror dog ikke).
Avatar billede ird Praktikant
12. juni 2004 - 07:47 #6
Det er hen i vejret at du slet ikke har et updateret windows.

Vil æde min hat på du har virus så.
Scan lige med en online scanner http://www.pandasoftware.com/activescan/
Avatar billede ird Praktikant
16. juni 2004 - 16:11 #7
Fik opretter svar nok her???
Avatar billede ird Praktikant
21. juni 2004 - 15:16 #8
Tror du at du fik tid til at give feedback her eller lukke spørgsmålet??
Avatar billede zakhem Nybegynder
23. juni 2004 - 01:19 #9
Efter at have scannet med Adaware så duede TCM 2004 ... Men Fifa 2004 kan jeg ikke få til at køre ... Der er noget galt med cd'en ...

Tak for hjælpen ...
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 17:29 #10
Husk at lukke spørgsmålet så
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. juni 2004 - 18:31 #11
Jeg  lægger også lige et svar, hvis der skulle falde noget af *s*
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juni 2004 - 22:46 #12
... men generelt så husk http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp med alle SikkerhedsUpdates.

Denne her er også meget go' at ha':
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=559&Download=JA
for at rydde op i diverse (prøve)instalationer...

Har du generelt (opdateret) antivirusprogram ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. juni 2004 - 13:28 #13
Kan du lukke pørgsmålet nu ?
Avatar billede zakhem Nybegynder
29. juni 2004 - 18:01 #14
How? :S
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. juni 2004 - 18:20 #15
Jeg kan se du fandt ud af det *s*
Takker for point.