Avatar billede schou Nybegynder
10. juni 2004 - 11:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gratis kort på nettet

Jeg er ved at lave et pdf dokument hvor jeg skal bruge nogle kort over københavn til at vise hvor jeg bor. Jeg kender både krak.dk og find.dk, men krak.dk har copyright på deres kort, og find.dk må man kun bruge som dynamiske links.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et kort jeg gerne må bruge?

schou
Avatar billede steffansp Nybegynder
10. juni 2004 - 12:06 #1
Jeg har 3 her, du kan prøve at teste dem, jeg har fundet mit hjem med dem..
www.map24.dk
www.viamichelin.com(meget god)
Avatar billede steffansp Nybegynder
10. juni 2004 - 12:06 #2
Avatar billede mikstor Nybegynder
10. juni 2004 - 19:44 #3
hvad med rejseplanen.dk?
Avatar billede mikstor Nybegynder
03. juli 2004 - 23:17 #4
Hvis du kan bruge nogle af tingene er det så ikke på tide at dele point ud???

Ellers afvis eller skriv at du ikke kan bruge svarene...
Avatar billede schou Nybegynder
06. juli 2004 - 15:04 #5
map 24 er også kun dynamiske links (find.dk er åbenbart en udbyder af map24). rejseplanen har ikke et særligt brugbart kort.
så jeg lukker spørgsmålet.
Avatar billede schou Nybegynder
06. juli 2004 - 15:05 #6
men tak for hjælpen alligevel...