Avatar billede arnums Nybegynder
09. juni 2004 - 18:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Logo eller Banner?

Er det virkeligt så svært at kende til forskellen på de 2?
Hvis man er ny på E*, kan jeg forstå det, men ikke folk der har været medlem i flere år!
Hvor går det galt?
Hvad er der at misforstå?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
09. juni 2004 - 18:35 #1
Hvad er problemet?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
09. juni 2004 - 18:38 #2
Altså hvis folk kommer til at bytte rundt på de 2 ting plejer det at stå meget fint hvad det egentlig er de gerne vil have, og man kan derfor SELV regne det ud og det er sjælendt at det føre til misforståelser.
Avatar billede arnums Nybegynder
09. juni 2004 - 18:39 #3
eksempel 1: http://www.eksperten.dk/spm/505338    ;o)
Avatar billede stone Forsker
09. juni 2004 - 18:52 #4
synes ikke det er det store problem- man kan da bare spørge for at undgå misforståelser
Avatar billede ckh Nybegynder
09. juni 2004 - 18:52 #5
eksempel 1: http://www.eksperten.dk/spm/505338 er jo samtidig et eksempel på at du lægger et svar inden du har løst noget som helst

Svar: arnums

Det er da rigtigt at det er noget skidt at spilde tiden fordi en bruger ikke lige kender forskel på de to begreber, men det er da vist heller ikke synderligt god tone at svare uden en løsning bare fordi der er 200 points ude og hænge vel ;-)
Avatar billede stone Forsker
09. juni 2004 - 18:53 #6
her tales stort set dansk lige på når nogle få normænd og svenskere *SS*
Avatar billede arnums Nybegynder
09. juni 2004 - 19:25 #7
Et svar er et svar, så må han afvise eller ej!
Jeg lægger svar som det første, for man går tit glip af point, hvis man bare lægger en kommentar!
Avatar billede bertelsenbo Nybegynder
09. juni 2004 - 20:12 #8
Det eneste du kan gøre er at oplyse dem om deres fejl, og håbe at de husker det til en anden gang. Jeg synes ikke det er nødvendigt at hænge en person ud.

700x60, så er det ikke et logo, længere er den ikke.
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. juni 2004 - 20:56 #9
arnums> Det som de fleste ønsker at få lavet er jo et "topbanner med et logo".
Det er det som er der kan være svært. For hvis du bare siger banner kan de også godt være en banner reklame som du skal ha' på en andens side. Og det er ikke en logo opgave.
Så om de siger logo eller banner er nu lige meget. Og har dessuden intet at gøre med om man er ny her inde eller hvad - de begreber bruges også andre steder.

Altså ja, det er svært, fordi banner/logo kan betyde flere ting