Avatar billede voirsous Nybegynder
09. juni 2004 - 02:55 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Freelance side

En midlertidlig vudering af
http://www.ein.dk/privat/

(hvis du tør)

Vh. Casper
Avatar billede popsy Novice
09. juni 2004 - 03:58 #1
Hmm... Får kuldegysninger af det forsidebillede, men det er jo nok meningen.....

Umuligt at sige noget om funktionalitet, eftersom der ikke er nogen endnu ;)

Opbygningen kan man sige både for og imod, det er utraditionelt at menuen er placeret nærmest i midten, men dog iøjnefaldende.

Vil gætte på at du lægger alt nedenunder billedet og menuen i en iframe, sådan det øverste er konstant, og i så fald vil det da kunne fungere.

Er dog ikke vild med at det meste af mit synsfelt så vil være domineret af et fast billede og menu, men igen, jeg gætter jo bare ;)

Jeg er aldrig vild med sort, men omvendt så har du lagt en del arbejde i netop den farve, og de ting du har integreret i den.

Som cw tror jeg ikke siden er meget værd, hvis jeg var arbejdsgiver ville jeg ikke rigtigt blive positivt stemt overat se dig med flækket læbe og blåt øje :D Men som privatperson vækker det da en vis nysgerighed :)

Umiddelbart ingen fejl, men jeg bryder mig dog ikke om at dit mouseover ved din mailadresse, får teksten med dit navn til at hoppe nedad, det ser dumt ud :)

Kom med noget funktionalitet på siden, så skal jeg gerne lukke kritikposen op igen, og være lidt mere meningsfuld, og mindre intetsigende ;)
Avatar billede jps6kb Novice
09. juni 2004 - 07:14 #2
Jeg synes det er en skam at hele siden ikke har samme baggrund (højre og ventre siden ikke har samme farve som det i midten)

Jeg bryder mig som regel heller ikke om sorte sider, men jeg synes du har fået det til at harmonere meget godt alligevel.

Ud over et par stavefejl så glæder jeg mig til at se når du får lavet et par undersider på den vi kan se.
Avatar billede voirsous Nybegynder
09. juni 2004 - 14:25 #3
Popsy>>
Tjaa :) håber bare det alternative forside billede kan få folk til at huske siden :). Men jeg er da glad for du finder det liv agtigt, da det heldigvis er manipuleret.

Vel, jeg vil lade det komme an på en en prøve. i stedet for et glamourøst positivt billede, har jeg fundet på et alternativ. Så må vi jo se om det virker :)

Mouseover var en fejl.

jps6kb >> Det var også en fejl - jeg kan ikke selv se det fordi min skærm er elendig.

Jeg takker for feedback :) indtil videre.
Avatar billede popsy Novice
09. juni 2004 - 14:37 #4
På siden God Markupkode: Jeg er ide om de store fordele der er ved en god 'slank' markupkode.

Det må være en formuleringsfejl.

Siden Brugerfladeudvikling til websites: Hvis du ikke kan venet se se min 2andre nystartede

Tastefejl.

Ellers er det rart at se siden fungere :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
09. juni 2004 - 21:24 #5
;) jeg tør også godt
Enig med popsy mht. al det sorte. Ligeledes enig i, at dit "banner" fylder for meget. Det er fint nok med et anderledes banner osv., men det er meget dominerende. Højden ville måske være ok til forsiden, men er unødvendig på de øvrige sider.

....en lille ide for at minimere al det sorte. Læg farve på på dine skrammer ;)

Hvorfor egentlig lave dit design så smalt så du får SÅ meget sort. Der er jo masser af uudnyttet "bredde" på din side.

Bryder mig ikke om dit valg af font - ligner væmmeligt meget Times New Roman :)

Hvad med lidt farveskift ved mouse over ?
Avatar billede voirsous Nybegynder
19. juni 2004 - 13:53 #6
Tak :)-
Avatar billede wanze Nybegynder
22. juli 2004 - 16:53 #7
Ved ikke lige hvad jeg skal sige, men syntes bare siden var utrolig flot så blev nødt til at skrive! :)