Avatar billede clausn Nybegynder
18. februar 2001 - 10:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for at slette indlæg

Hejsa,
Hvad med at den person som har oprettet et spørgsmål også kan slette indlæg fra folk som ikke kan tage det seriøst... Måske i stedet for at blive slettet skulle de bare have en anden farve, eller bare fjerens fra listen over svar. Det kunne være smart med en knap så man kunne sortere de svar / kommentarer fra som var markeret som slettet....

Hilsen
Claus
Avatar billede hotpop Novice
18. februar 2001 - 11:28 #1
ja i princippet en god ide´ men sletning skal kun kunne gøres når spørgsmålet er accepteret således at bruger, der opretter spørgsmålet, af en eller anden grund ikke kan lide en anden bruger, ikke kan slette hans/hendes indlæg før spørgsmålet er accepteret.
Avatar billede clausn Nybegynder
18. februar 2001 - 13:51 #2
Korrekt, men alle de svar / kommentarer hvor der står et eller andet ala. \"Du er en tåbe fordi du har installeret dette...\" eller lign. skulle man jo bare kunne slette uden videre.
Avatar billede pstric Nybegynder
18. februar 2001 - 14:30 #3
Selv de dumme og overflødige indlæg siger noget. Om ikke andet, så om den person der har skrevet dem. Så jeg synes at det ville være en dum idé hvis indlæg kunne slettes.
Avatar billede clausn Nybegynder
18. februar 2001 - 14:34 #4
Så kunne man lave det sådan så de fik en anden farve ( blev grå i teksten), eller at de blev rykket ned i bunden af siden...

Jeg gider personligt ikke sidde at læse 25 indlæg før at finde svaret på et problem... Jeg ved ikke med andre...??
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. februar 2001 - 15:05 #5
Det går ikke, for det vil gilve mulighed for at slette det korrekte svar, når man havde fået sin løsning. Jeg synes det virker på nuværende facon, så det ændres ikke.