Avatar billede poullykke Nybegynder
08. juni 2004 - 18:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbne websider på tid

Hej
Jeg er nybegynder, hvad angår at lave en web side.

Jeg kunne godt tænke mig en kode, som kan følgende :

Den skal starte med at åbne en ny ( angivet af mig ) web side,
denne side skal selv lukke efter 1 min.
Der efter skal den så igen åbne en ny web side ( også angivet af mig ), denne side skal også lukke efter 1 min.
Og sådan fremdeles, jeg påtænker at skulle åbne og lukke ca 100 sider, i løbet af 100 min. ( alle forskeællige web sider )

Er der en eller anden der har en god kode, som kan gøre det ??

Mange hilsner
Poul
Avatar billede grunken Nybegynder
09. juni 2004 - 18:41 #1
3. ting

1. du har allerede 1 åbent spørgsmål med samme problematik, dette er ifølge ekspertens regler ikke helt lovligt, så luk venligst det ene af dem :o)

2. en sådan funktion ville rimeligt let kunne laves, men det ville højst sandsynligt blive i javascript, eller dhtml kategorieerne, derfor er det for din egen skyld det mest fornuftige at placere dem i en af de kategorier

3. Som jeg læser det du vil have lyder din "funktion", ikke som andet end det rene galematias, og nok derfor er folk heller ikke så hurtige til at svare :o) - så er det til personligt brug?, eller skal det rent faktisk ligge på nettet? - for funktionen vil ikke have stor funktionsdygtighed, da en stor del af erfarne internetbrugere bruger popupdræbere!
Avatar billede poullykke Nybegynder
12. februar 2006 - 10:59 #2
tak