Avatar billede zarthax Nybegynder
08. juni 2004 - 09:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

menu opbygning, funktion og udseende

Har klasket denne menu sammen: www.zarthax.lir.dk og spekulerer over om denne form for opbygning i det hele taget virker???

Siden ER sort og links virker IKKE, men det er meningen at der skal ligge en blå stemning i hele sitet, nøjagtig som den blå bue angiver.

Preloader, ur og billedmouseover er ikke noget jeg har lavet, så disses funktion skal i helst ikke tage hensyn til.

Én ting til, hvis der er nogen der ved hvordan jeg retter uret, er i mere end velkomne til at komme med en løsning :) :)

//mandator//
Avatar billede rosenberg Nybegynder
08. juni 2004 - 10:18 #1
Menuen opbygning er på sin vis ok!....

Den er ikke så flot .... måske lidt grafik ville gøre underværker.... :)

HUSK.:
Der er INGEN regler som beskriver hvordan en menu eller en webside skal bygges op, se ud og virke....!

Dog findes der mange "standarder" og "råd" som så for alle sider til at ligne hinanden mest muligt så alle os nørder ikke skal tænke over hvor vi skal trykke ;)
Det hele er op til dig..... Hvis du har lyst til at lave en menu som på linket gør du det....
Du kan fx lave en feedback mulighed så folk kan fortælle om din menu er god...

Dog skal man tænke sig om inden du leger med dine egne "regler"....
Hvis siden skal være overskuelig, og nem for alle at finde rundt på, skal du nok overveje at blive i nærheden af den klassiske "venstre, profil i top og kontakt i bund - menu"

Og syntes din menu er godt på vej til at være anderledes, dog uden at være alt for wierd ;)

Håber du kan bruge mit vrøvl til lidt ;)

/rosenberg
Avatar billede zarthax Nybegynder
08. juni 2004 - 10:27 #2
I netop denne kategori skal der meget til før man kan kalde det for "vrøvl", så ja, dit vrøvl kan sagtens bruges :-)

Målet med sitet, er at der skal være en CV side der er totalt anderledes end det man typisk finder.
Naturligvis, jeg er slet ikke øvet nok til at kunne udfordre "reglerne" endnu, men det kan jo være det kommer, hvis jeg bliver ved :)

Jeg opretter en tråd i javascript til det med uret, for det er vist en smule letkøbt at få den løsning her :) :)

Takker for feedback'en og håber der kommer mere, bare i husker at her er det tilladt at sable :)

//mandator//
Avatar billede korfits Nybegynder
25. juni 2004 - 08:37 #3
Siden er flot lavet, hvad opbygningen og menuen angår, så ville jeg synes at menuen skulle stå på én række, det andet ser ikke så godt ud, der kunne også godt være et eller andet nedenunder menuen, når man kommer ind. Men en meget flot side og fin ide.
Avatar billede zarthax Nybegynder
26. august 2004 - 14:06 #4
Jeg har ikke glemt jer, har bare ikke mulighed for at opdatere/afprøve koden, da mine net-muligheder er extremt begrænsede :(

Håber at jeg atter er fast online inden alt for længe.....
Undskyld ventetiden :(

//Zarthax//