Avatar billede procept Nybegynder
08. juni 2004 - 00:36 Der er 1 løsning

Feedback på mål-spil side ønskes.

Jeg ønsker feedback på følgende :
Virker alle funktioner ?
Er sitet hurtig/langsom/tilpas ?

Evt. vil gerne have din mening om projektet.

Se her : http://www.goal-game.com/goal-game.com-euro04/

På forhånd tak.
Avatar billede korfits Nybegynder
25. juni 2004 - 08:54 #1
Projektet er sikkert fint nok, hvis du altså kan finde brugere til det.

Design og site derimod er lidt af en katastrofe, jeg forstår ikke helt hvad det er som du vil have vurderet. Det er jo et system som du har hentet ned og så knaldet dit eget banner (som iøvrigt er utrolig kedeligt) op i toppen.

Jeg kan ikke lige se hvad det er for et system du bryger på selve sitet, men det bærer tydeligt præg af at være et du har hentet, det er også helt iorden at bruge den slags systemer, mange af dem virker faktis godt, man skal dog lige ændre en smule på tingene og gøre det lidt mere personligt efter mening, og med det mener jeg ikke at indsætte et nyt banner :D
Så kommer vi til forumet, et PHPBB, de laver skam også fine forums til de absolutte nybegyndere, men der er ikke så store muligheder for at lave noget om i deres systemer.

Hvis du først lige er begyndt at ekspermentere med at lave hjemmesider er dit site da en meget sjov start, men der er jo ikke noget som kan vurderes i det.
Hvis du havde planer om at det skulle blive et system med mange medlemmer tror jeg at du må starte helt tilbage fra 0 og så tage den en gang til, og ikke hele tiden vælge de nemme løsninger.

Var jeg for hård ? håber jeg ikke, du bad om en vurdering og den fik du.