Avatar billede Hitman Praktikant
07. juni 2004 - 22:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lukke spørgsmål

Hejsa admin / co-admin's

Problemet er dette spm >> http://www.eksperten.dk/spm/504754

Jeg havde afsat 150 point i dette spm. Da jeg ville acceptere de to brugere's svar på følgende måde: Den ene bruger får 100 point og den anden får 50 point, så siger den noget med at "der er afsat flere point (eller sådan noget lignende). Jeg prøvede så at afsætte 151 point, men stadig samme problem :O(

Hvordan lukker jeg spm, så den ene får 100 point og den anden får 50 point ???

På forhånd tak

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede norbert Nybegynder
07. juni 2004 - 22:20 #1
Har du mærket navnene ude i venstre side?
Avatar billede Hitman Praktikant
07. juni 2004 - 22:23 #2
norbert >> Ja, og derefter trykket på det link ude til højre, hvor der står man selv kan bestemme hvor mange point hvert svar skal have :O(

Virker stadig ikke

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
07. juni 2004 - 22:42 #3
Vi har klaret det på en anden måde nu :O)

http://www.eksperten.dk/spm/504754

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede norbert Nybegynder
07. juni 2004 - 22:45 #4
Ja, jeg har set det, Kengun er jo en garvet bruger, kan jeg se. Jeg ville også selv have løst det på samme måde :-)
Norbert :-)